מה זה משחק לייזר טאג

?

תג לייזר הוא סוג של תג או אקדח קל שבו שחקנים משתמשים בנשק לייזר (בדרך כלל בכף יד) כדי לירות ביריביהם. זה מאפשר לך ליהנות ולשחק בטוח בו זמנית. כמו כן זהו אימון נהדר!

היסטוריה של לייזר טאג

לייזר טאג מבוססת סביב סרטי מלחמת הכוכבים לסרטי לוקאס. המשחקים הראשונים מקורם בנשק אמיתי של קרן לייזר שנראתה כמו אקדח גדול. השימוש הציבורי הראשון ב"תגית לייזר "בנושא מלחמת הכוכבים נערך בשנת 1980 באוסטרליה.

בשנת 1982 התקיים בלוס אנג'לס משחק לייג לייג הציבורי הראשון. חברה בשם CPL, Inc קיימה הפעלות סודיות בהן אנשים שיחקו תגי לייזר. כעת המפגשים הללו פורסמו לציבור ול- CPL היה מוצר חדש בשם "מלחמת הלייזר", שהיה משחק לוח משולב ונשק לייזר. המערכת כללה לוח ואקדח לייזר יחד עם מספר מטרות ומכשולים עליהם יכולים השחקנים לאתגר זה את זה.

חברת CPL זו הפכה מפורסמת מאוד בשנות השמונים, למשל הבעלים של CPL ריצ'רד ס. ריד עיצב את מלחמת הכוכבים מילניום פלקון בשנת 1982.

מכיוון שטכנולוגיית הלייזר עדיין הייתה יקרה מאוד, רובי הלייזר. היו מחוברים ללוח שניתן לתלות אותו על קיר ושחקנים צריכים להיות בגבולות הלוח. השימוש בלוח כזה לא היה נפוץ ושימש בעיקר כגימיק לפרסום או כחלק מפרויקט גדול יותר מאשר תגי לייזר.

לפיתוח ציוד לייזר זול יותר והצגת משחקי הווידיאו הייתה השפעה רבה על תג הלייזר וכל השוק התרחב, תג הלייזר הפך לפופולרי מאוד. כעת היא אחת מצורות הבידור הנפוצות ביותר בבריטניה.
למידע נוסף בנושא של מה זה משחק לייזר טאג כדאי לגשת לאתר https://lzrtag.co.il/

הרבה אנשים לא יכולים לדמיין תקופה שבה אנשים פשוט חשבו על "פחד". זה יכול להיות המצב מיד לאחר המצאת אקדח הלייזר הראשון וישר מול עיניהם; אנשים התחילו לשחק תג לייזר. אתה יכול למצוא כמה ממשחקי הלייזר האלה באינטרנט, באולמות המקומיים או בקניון המקומי שלך.

כשאתה מחפש צורה מודרנית של תג לייזר, תגלה שהוא מחולק לשתי קטגוריות עיקריות שהן תג לייזר ותגי לייזר ספורט. שתי הצורות מכוונות לגרום לאותו דבר לקרות; שחקנים מכוונים ויורים זה בזה. רק סוג היעד ורמת הקושי שונים מכל קטגוריה.

תג לייזר מופעל על ידי יותר אנשים ברחבי העולם מאשר תג לייזר ספורט. זהו ספורט בטוח מאוד ומשחק אותו בעיקר בתוך הבית, אך ניתן למצוא אותו גם בחוץ. למשחקי לייזר תגים יש כמות אינסופית של מטרות ויכולים להיות שונים בסוג המשחק שמשחקים כמו התפרצות אוויר, צוות אדם וכו 'אחד ממשחקי הלייזר המפורסמים ביותר נקרא airburst וכנראה שאתם כבר מכירים אותו.

אולם משחקים טיפוסי עם ציוד לייזר לייג

כמו בכל ספורט, ישנם כללים כך שכולם יוכלו לשחק בלי להסתכן בפציעות של השחקנים. כמו כן אנשים מאוד מתלהבים בלייזר טאג ונהנים מתהליך המשחק. צוות לייזר תגיות טוב יכול להחזיק מעמד יותר משנים עשר שנים בספורט.

אם אחד מחבריך או קרוביך מעולם לא היה בתוך משחק לייזר לייג, הנה כמה דברים שעשויים לתת לך מושג טוב יותר איך זה בעצם בתוך אולם משחקים.

יש סיכוי טוב למצוא את עצמך במשחק לייזר לייג עם בני נוער. הצעירים יותר יכולים להיות מעצבנים ביותר בכל הנוגע לעסוק בספורט כגון לייזר טאג, אך ישנם צעירים רבים אחרים המתלהבים מהספורט גם כן.

הכלל הראשון הוא ללבוש בגדים כהים מכיוון שהלייזר יכול לחדור בקלות לבגדים שלך. אם אתה מרכיב משקפיים אתה צריך לשים אותם על כבל בטיחות כדי להגן על הראש מפני ירייה בלייזר. אנשים בדרך כלל מחזיקים את מצביע הלייזר ביד התחתונה כיוון שהוא

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן