יום הדבורים הבינאלומי

ביום זה האו"ם קבע 20 יום לחגוג מאביקים החיים ברחבי העולם בכוורות, בשדות ובגנים. ברן בלום 2021 הוא חגיגה וירטואלית של חיות הבר הנפלאות של בורן, שכן הוא שופע במלוא תפארתו העונתית עם סחלבים, דבורי גושים ופרפרים.

העולם מתמקד בחשיבות שימור דבורי הדבש ומאביקים אחרים מדי שנה ביום הדבורים העולמי. מטרת היום היא להכיר בתפקידן של דבורים ומערכות אקולוגיות אחרות של מאביקים.

אנשים נזכרים בחשיבותן של הדבורים לענות על צרכי האדם

יום הדבורים העולמי בארה"ב 2021 נועד לשפוך אור על חשיבותן של הדבורים בחיינו, בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לאו. הנושא השנה של יום הדבורים העולמי הוא "דבורים: לעסוק ולבנות איתם."

יום הדבורים העולמי 2021

הוא אירוע שנתי המתקיים מזה 20 שנה במטרה להדגיש את חשיבותם ותפקידם של דבורים ומאביקים אחרים בעולם. בשנת 2017 הכריז האו"ם על 20 ימי דבורים עולמיים והשנה תשומת הלב העולמית מתמקדת בחשיבות שימור הדבורים ומאביקים אחרים. זה נקרא יום הדבורים העולמי מכיוון שהוא מוקדש לא רק לדבורים, אלא גם לכל מיני מאביקים, כולל פרפרים, עש, צרעות, חיפושיות, ציפורים ועטלפים.

האומות המאוחדות הכריזו על יום 20 הדבורים העולמי במטרה להעלות את המודעות לחשיבותם של המאביקים

לאיומיהם ולתרומתם לפיתוח בר קיימא. הצעה של הרפובליקה של סלובניה ואושרה על ידי אפימונדיה והפדרציה הבינלאומית של כוורנים (FAO) לחגוג את יום הדבורים העולמי מדי 20 שנה אושרה על ידי האסיפה הכללית של האו"ם בשנת 2017. ב- 20 בדצמבר 2017, העצרת הכללית של ארצות הברית מדינות אימצו החלטה שהכריזה על 20 במאי כעל יום הדבורים העולמי.

חגיגות יום הדבורה מעלות את המודעות לאיום על המאביקים כמו דבורים הנובעות מפעילות אנושית

אנשים מוזמנים לנקוט בפעולות חיוביות לשימור והגנה על מאביקים. ביום הדבורים העולמי ה -20 השנה, הציבור העולמי, שתשומת ליבו מתמקדת בחשיבות שימור דבורי הדבש ומאביקים אחרים, יזכיר את חשיבותן של הדבורים לצרכי האדם.

בדצמבר 2017 אישר האו"ם את יום הדבורים העולמי 2021, עם יום הדבורים העולמי הראשון שנחגג ביום שבת ה -20 במאי 2018. בארצות הברית, יום השבת השלישי באוגוסט הוא יום דבורת הדבש הלאומי.

ביום רביעי

לרגל יום הדבורים העולמי השנתי, היא מפנה את תשומת הלב לסבל ולחשיבות הקריטית של דבורים ומאביקים אחרים עבור חובבי הטבע. 20 במאי הוא יום הולדתו של אנטון יאנסה, חלוץ הדבורים המודרני מהמאה ה -18. ארגונים בישראל ובעולם אף הולכים רחוק יותר וקוראים להגנה טובה יותר על בתי גידול טבעיים ומנסים לעודד את הציבור בדבר חשיבותן וטבען המדהים של הדבורים.

יום דבורי הדבש העולמי הוא ההזדמנות המושלמת להוקיר לדבורי הדבש המדהימות האלה. המשך לקרוא ולמד את כל מה שאתה צריך לדעת על היום המיוחד הזה ועל התפקיד הקריטי של דבורי הדבש בחיים שלנו מדי יום.

יום דבורת הדבש העולמי

הוא יום מודעות לחובבי דבורת, עמותות דבורים, עמותות וכוורנים לחגוג את דבורי הדבש המדהימות הללו. זה יום להכיר בתרומה של דבורי הדבש לחיי היומיום שלנו וללמוד אילו צעדים לנקוט כדי להגן עליהם. הוסף תאריך לוח שנה ליום הדבורים העולמי. יש הרבה באז סביב יום הדבורים העולמי.

אנטון יאנסה נולד בשנת 1734 בסלובניה, חלוץ הדבורים. קשה לומר איזה יום דבש הוא 20 במאי, אך אנטון ג'אנצה (1734-1773) היה כוורן סלובני, חלוץ בתחום הדבורים המודרניות ואחד מגדולי המומחים בתחום הדבורים.

יש לציין כי במדינות רבות קיימים הקשרים כגון ימי הדבורים הלאומיים והאזוריים. חלקם, למשל, התייחסו ליום דבורת הדבש האמריקני או ליום דבורת הדבש הלאומי כ -3 באוגוסט.

בספטמבר 2015

מאמציה של אפימודיה קיבלו תמיכה מארגוני הדבורים והדבורים הגדולים בעולם והפדרציה הבינלאומית לאגודות דבורים. ב- 20 במאי 2021 ארגן ה- FAO (ארגון המזון והחקלאות של האו"ם) אירוע וירטואלי בתגובה למגפת ה- COVID 19. נושא האירוע של ה- FAO התמקד באיום ובהגנה שמציב הנגיף דבורים ומאביקים אחרים, וה- FAO דחק בדבורים לשמור על מודעות לחשיבותם של מוצרי דבש.

ב- 17 בנובמבר 2017

הוועדה הכלכלית של האו"ם אימצה הצעת החלטה ביום הדבורה העולמי, שאושרה ב -20 בדצמבר 2017 על ידי כל 115 המדינות החברות בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק (C2 / 72 / ל). 32) ואומצה פה אחד. יום הדבורים העולמי הראשון התקיים ב -20 במאי 2018 ונחגג בגרמניה. הכוח המניע היה איגוד הכוורנים הגרמני (ראה הודעה לעיתונות ב"יום הדבורים העולמי "), בין היתר.

כשאנחנו יוצרים פרדסים עם פרחי בר וסוגים אחרים של פרחים וצמחים

אנו תומכים במאביקים כולל דבורי דבש. דבורי דבש לא רק מאביקות רבים מחומרי המזון הדרושים לנו לצמחים שאנו זקוקים להם, אלא גם אינם מתרבים. דבורים עושות שירות שלא יסולא בפז ותורמות באמצעות דבש לכלכלה בנוסף ליתרונות הכספיים של האבקה.

הם מאביקים כשליש מהצמחים הדרושים לתזונה אנושית בריאה ויציבה

דבורי דבש, שרובן גדלות במהלך היום, אוספות אבקה, מאכילות את הכוורת ומאחסנות אותה בשקיות קטנות על רגליהן האחוריות, שם הן שורדות. אורגניזמים אחרים, כגון זבוב, צרעות, עש, חיפושיות, עופות ועטלפים מאביקים פרחים אך אוספים ומזינים אבקה, בניגוד לדבורי הדבש.
למידע נוסף אודות פסטיבל הדבש כדאי לבקר באתר meshekofir.co.il

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן