אימון אישי ועסקי לטיפול בדחיינות

זוהי פילוסופיה עוצמתית להפליא שתשנה את הדרך בה אתה חושב על הצלחה עסקית ותעזור לך לשבור את ההרגל לדחות אותה אחת ולתמיד. במאמר זה, מאמנת החיים של סידני טינה מונק דנה מדוע אנו שולפים את עצמנו, האם אנו פשוט עצלנים, כיצד אנו יכולים לזהות ולעצור את ההתרבות. מדריך זה מתחיל בראיות מדעיות המראות כיצד ללמוד להפסיק להניע.

קביעת מועדים מפחיתה את הסבירות שתגרור את עצמך על ידי שימוש באלמנט מקשר המסייע לך לתכנן מראש ולהניע את עצמך

קביעת מועד ספציפי לביצוע משימה תשמור אותך על המסלול להשגת מטרתך, ופירושה שיש לך זמן לעכב. דוגמאות לכך הן כיצד להגדיר מטרות טובות, לזהות את אופי בעיית הסחבת ולבחור מצבים ספציפיים להתמודד איתה. לאחר שהגדרתם יעדים וזיהיתם את אופי בעיית ההפריה, תוכלו ליצור תוכנית פעולה המאפשרת לעצור את הרבייה ולהתחיל לעשות דברים.

עיכובים משפיעים לא רק על היכולת שלך לדחות מטרות חשובות

אלא גם על איכות חייך ויחסיך עם אחרים. אם אתה מוכן להתגבר על העיכוב שלך, למקסם את הפרודוקטיביות שלך וליצור חיים אידיאליים, שלח לנו דוא"ל לבירור אודות אימון אישי אחד על אחד. אם אתה יכול לשפר את ניהול הזמן ואת התפוקה שלך, הטיפים והטכניקות הבאים יספקו לך פתרונות מעשיים להפסקת הרבייה. בקיצור, עם הרבה אימון, תוכלו ליישם בקלות – בקלות – פתרונות שמשפרים באופן מיידי את ניהול הזמן ואת התפוקה. לאלו מכם המחפשים פתרונות מעשיים לסיום הדחייה, נעזור לכם לחקור אותם כדי שגם אתם תוכלו לשפר את ניהול הזמן ואת התפוקה שלכם.

אם ברצונך ללמוד עוד על התגברות על עיכובים ועלייה בפריון בעסק שלך

לחץ כאן למידע נוסף על תוכנית הפריון לעסקים קטנים. בכל פעם שתירשם, תקבל את הטיפים והכלים הטובים ביותר שיעזרו לך להתחיל להתמודד עם ברית מילה, לנהל ביעילות את הזמן שלך ולהשיג את המטרות שלך מהר יותר.

אם אתה רוצה לעזור לך להתגבר על עיכובים בבניית העסק שלך

אתה יכול לתזמן הפעלת גילוי בחינם. אנו מציעים את התוכנית האינטנסיבית לעסקים, אשר יכולה לעזור לכם לשים בצד את העיכובים ולנצל את זמנכם לעבודה כשתרצו ובסופו של דבר ליהנות מלעשות עסקים. זה יאפשר לך להשתלט על חייך ולעשות את עבודתך, אם אפשר לומר שאתה מסוגל. תגמול לעצמך בשלבי עבודה שתשלים מניע לא רק להפסיק את הדחיינות, אלא גם לעודד את עצמך להתחיל במשימה.

שיהיה מישהו שייתן לך דין וחשבון

שיעודד, יניע אותך ויעורר אותך, הוא המפתח להתגברות על עיכובים ויכול לעזור לך לסיים את המצב שאתה נקלע אליו. מחקרים טרם גילו האם זה נובע מ חוסר כוח רצון, חוסר יכולת להתמודד עם רגשות או מצב נפשי, או כל סיבה אחרת. תהיה הגורם אשר יהיה, רוב האנשים חשים הקלה רבה כאשר הם רואים את השפעות ההתרבות בחייהם ומחליטים להפסיק את ההולדה. התנהג באופן הגורם לך לתת דין וחשבון על מעשיך וכי מי שעושה אותך אחראי, שמעודד אותך, מניע אותך ומעניק לך השראה, היה המפתח להתגבר עליהם.

זה כולל הדמיה של העצמי העתידי שלך והתמקדות ביעדים שלך במקום במשימות שלך. זה כולל חלוקת משימות גדולות למשימות קטנות יותר והסרת הסחות דעת מסביבת העבודה.

הבנה מדוע אתה מהסס יכולה לעזור לך לפתח הרגלים יעילים יותר המאפשרים לך להתמקד בעצמך

בצוות שלך ובעסק שלך ולהשיג את מה שאתה רוצה. כאשר אתה רואה את תחילת הסחבת שלך, אתה יכול להשתמש באסטרטגיות נגד סחבת כדי להתגבר עליה. ברגע שהתגברת על ההסתבכות שלך, אתה שולט ברגשות, במחשבות ובהתנהגויות שלך כך שהם יותר פרודוקטיביים ומשיגים יותר. אז אתה יכול להתגבר לא רק על ברית המילה, אלא גם איך לעשות את זה?
למידע מורחב אודות אימון אישי ועסקי לטיפול בדחיינות יש לבדוק כאן: yesyoucan.co.il

למד כיצד טכנולוגיית Pomodoro מסייעת לך לסיים עיכובים ולאפשר לך להיות פרודוקטיביים יותר

במיוחד כאשר אתה עובד מהבית. אם אתה מדמיין שאתה עובד בבית, סביבת העבודה שלך חייבת להיות סביבה בה תוכל להתאושש מהמתח שלך. למד כיצד זה ישנה את ניהול הזמן שלך ויעזור לך להיות פרודוקטיבי יותר. מדוע "טכנולוגיית Pomodero" מגבירה את התפוקה: מדוע היא מגדילה את התפוקה שלך? לפני שנעבור לסעיף הבא בנושא התגברות על סחבת, הנה "מבחן סחבת" קצר עבורך. על ידי התחשבות ביעדים שלך ובאופי ההסתבכות שלך, תוכל ליצור תוכנית פעולה המבוססת על טכניקות אנטי-שחרור רלוונטיות. קח בחשבון את המטרה שלך, את האופי שלך ואת היכולת שלך לעכב, ועל ידי התחשבות בה תיצור את התוכנית לפעולות שלך על סמך "טכניקות נוגדות דיטרינג" המתאימות.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן