כותנה מצרית

סדיני הכותנה המצרית הטובים ביותר הם רכים, נושמים, עמידים ומעניקים למשטח השינה שלכם תחושה מפנקת של המלון. רישום אקסטרווגנטי ואלגנטי של סדיני סאטן לבנים עם ספירת חוטים של 400 Rs, מציע לאורחים נגיעה אמיתית של יוקרה. שום סוג אחר של כותנה מצרך ארוך או כותנה עיקרית ארוכה במיוחד לא מרגיש כל כך מפואר בשבריר העלות.

יש יצרנים שמערבבים חומרים אחרים

לכן דאג לקנות 100% כותנה מצרית טהורה. קונים זולים עשויים להעדיף סדיני סאטן על סדיני כותנה מצרית מכיוון שהם זמינים במחיר נמוך יותר. אם אינך יכול להחליט בין השניים, כדאי לחפש בסדיני הכותנה המצרית וסאטן כדי לקזז את היתרונות האפשריים.

כותנה מצרית דומה לכותנה טורקית

אך תנאי הגידול הייחודיים במצרים מאפשרים לייצר כותנה באיכות גבוהה עם סיבים ארוכים יותר. רק בגלל שנקטף כותנה במצרים אין פירושו שמדובר במזון עיקרי ארוך במיוחד. אתה יכול לקנות סוג כותנה זה רק אם אתה קונה כותנה רגילה.

בשל החום והלחות הקיצוניים באזור המצרי בו מגדלים כותנה

כותנה זו מסוגלת לפתח סיבים ארוכים ועמידים יותר, מה שמביא בתורו למצעים סופר רכים ועמידים שידוע כותנה מצרית. סיבי הכותנה המצרית הם מעט עבים יותר ומרקם יותר מזה של עמיתיהם הטורקים שהופכים אותם לסופגים יותר. יש להם גם סיבים ארוכים וחזקים יותר מכותנה טורקית.

למרות שאנשים רבים מאמינים כי הכותנה המצרית היא הטובה ביותר מכל הסוגים, ישנם מקורות מקוונים רבים ושונים הטוענים שהיא הטובה ביותר בעולם.

ישנם כמה סוגים של כותנה שגדלו במצרים

מה שאומר לנו שלקונה אין שום דרך לדעת באיזה שימוש הוא משתמש אלא אם כן הוא קורא את תווית המוצר. כשרואים תווית בשם "כותנה מצרית" כיום, בדרך כלל מתכוונים לבד של כותנה איכותית, גם אם במקרה גדל מחוץ למצרים. אם על התווית כתוב "כותנה מצרית" אך לא מצוין האם מדובר בכותנה מצרית או מצרית, סביר להניח שמדובר במגוון נחות קצר מועד.

גישה טובה יותר היא לקנות סדין מיטה עמיד ורך ולחפש כאלה המורכבים ממצרכים ארוכים או מצרכים ארוכים במיוחד מכותנה. חפש תוויות הכוללות סיכות ארוכות כגון סיכות מצריות, פימה או כותנה סופימה.

מצעי כותנה מצרית נחשבים לאיכות הגבוהה ביותר בשוק. כותנה מצרית נאספת מהיד כדי להשיג את אורך הסיבים. על הקונים להבחין בין כותנה מצרית, כותנה ארוכה וסוגי כותנה אחרים.

מה שמייחד את טורקיה

הוא האקלים הייחודי והמגוון של כותנה שגדלה ונבצרה בטורקיה, שם כותל מגדלים ביעילות רבה יותר מאשר בכל אזור אחר בעולם. כותנה מצרית היא כותנה שהיא כותנה רגילה שמגיעה מצמח אחר. הוא גדל בעמק הנילוס במצרים, שם הוא מייצר מזונות עיקריים וארוכים המשמשים למעלה מ -140 שנה.

ניתן להניח כי בצורה כזו או אחרת יש לנו כותנה

בין אם זה בגדים, אביזרים או ריהוט. ישנם סוגים רבים ושונים של כותנה בשוק, המיוצרים מסוגים שונים של צמחי כותנה. סוג הכותנה הנפוץ ביותר הוא Upland Cotton המהווה 90% מכותנה המיוצרת ברחבי העולם.

הכותנה המצרית

המכונה מלך הכותנה, נחשבת לאחת הטובות בעולם. לתהילת הכותנה המצרית יש הרבה קשר לשמן זית איטלקי ויין צרפתי שהמקור בו הפך לקצר עבור איכות. הכותנה היא המצרך היחיד שהתואר שלו 'מצרי' מחולל עצום באופן שבו מכוניות גרמניות וצרפתים עושים את רוב הדברים.

כותנה מצרית ופימה יש מאפיינים דומים באיכות גבוהה ושם מדעי זהה

Gossypium barbadense, אך ההבדלים ביניהם הם במקורם. פימה מגודלת בעיקר בארצות הברית בעוד הכותנה המצרית משגשגת באקלים החם והיבש של עמק הנילוס. שני זני הכותנה המצרית מציעים איכות יוצאת דופן ומקורם אושר.

כותנה פרחה במצרים על הנילוס ועלי הפך את המדינה למטע כותנה. בין השנים 1860-1865 איכרים מצרים הגדילו את ייצור הכותנה שלהם מחמישים מיליון פאונד למאתיים וחמישים מיליון פאונד.

כשהמלוכה המצרית קרסה בשנת 1952

רק שניים מתוך 35 סוחרי כותנה רשומים היו מצרים בבורסת אלכסנדריה, על פי סמיר ראאפת, היסטוריון בקהיר. תעשיית הכותנה המצרית הגדולה שהייתה בעבר הייתה צל חיוור של האני הקודם שלה. בסוף המאה התשע עשרה הייצור המצרי התגמד על ידי ארצות הברית והמדינה ייצרה תשעים ושלושה אחוזים מהכנסותיה מכותנה.

צמחי הכותנה המעטים שנותרו בדלתא ויתרו מיוזמתם וכעת הם נסחרים בצורות מיובאות סטנדרטיות קצרות של הכותנה הארוכה-גדילי. מעט ממנו צומח במקום שהיה פעם, ומפעלי הטקסטיל של המדינה אינם מסוגלים עוד לעבד אותו.

ממשלת מצרים הודיעה בשנה שעברה כי תסיים את סובסידיות הכותנה

שהסתמכה על מעט חקלאי הכותנה שנותרו, אך כעבור כמה חודשים שינתה את עמדתה והודיעה שתאסור על כל יבוא הכותנה. המוניטין המצוין של הכותנה המצרית בארצות הברית נשמר על ידי יצרני פשתן המשתמשים בה במוצרים שמייצרים רק חמישה אחוזים מכותנה המפורסמת Longstable.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן