שמיכות פוך יחיד במבצע

אם אתה מחפש איכות ללא תחרות, בדוק את שמיכות פוך ושמיכות פוגרטי שלנו. ועם המגוון הרחב של כיסויי פוך של Targets, בטוח תמצא משהו שמתאים לך.

אם אתה מחליף שמיכת יחיד ישנה

אל תדאג – כל המצעים הסטנדרטיים שלך עדיין צריכים להשתלב שם – ואם המיטה שלך רחבה מאוד, ייתכן שלא תצטרך לקפל את השמיכות לשניים ( ראה תמונה בכותרת). להכנת מיטה עם שתי שמיכות פוך צריך לקפל אותן לאורכן ולקפל אותן זו לצד זו על מיטה זוגית. אם יש לך עוד קצת זמן, קפל כל שמיכה לשניים והנח אותה ליד ראש המיטה שלך.

שמיכות הן דרך מצוינת לא רק להגן על המצעים שלך אלא לעצב מחדש את החלל שלך

הבטחת שנת לילה טובה לכולם עם מגוון זה של שמיכות רב-תכליתיות שמתאימות לכולם. שמיכות פוך בודדות מתאימות למזרן בגודל 3 רגל בגודל 91 ס"מ על 191 ס"מ (36 x 75 אינץ'), שמיכת פוך יחידה BLD היא אידיאלית עבור מיטת היחיד שלך בגודל 165 על 220 ס"מ.

זה יכול להיעשות בצורה יפה

ובלי הסדין העליון המקופל הנורא הזה בתחתית המיטה. תאר שאמנם מידה אחת, טמפרטורה אחת ומערכת שמיכות פוך אחת לא יעניקו לך את המנוחה הרצויה שאתה צריך כדי להימנע מהקור בזמן השינה בחורף ולא להזיע או להרתיח בקיץ, אולי עדיף להתחיל עם שתי שמיכות. המיטה ולא אחת.

במיוחד מדובר בשילוב של מעיל פוך אביב/סתיו 9 חלקים וז'קט פוך קיץ 4.5 חלקים

ולאחר מכן שילב אותם ליצירת מעיל פוך 13.5 טנג מגה פוך לחורף עמוק יותר. שם תקבלו שמיכת קיץ וחורף שניתן לשלב עם שתי שמיכות בודדות ליצירת שמיכה סופר חמימה בלילות קרים מאוד.

הרעיון הוא שלא צריך שמיכת קיץ וחורף נפרדת – רק אחת – ניתן לכבס אותה ב-30 מעלות אם מכניסים את השמיכה למכונת הכביסה. כמו כל מערכות המצעים של Snurk הוא מעוצב בהולנד ומיוצר בפורטוגל.

זהו עדיין אחד מכיסויי השמיכה הרכים, הנוחים והעמידים ביותר שניסינו, התיקים הלבנים שניסינו הראו שינוי צבע מינימלי והתפרים והאטבים נותרו שלמים.

מודפס על כל צד בצבע אחד ועם אפשרויות רבות לבחירה

אפקט הכביסה הפחית את הקשיחות בסט זה – מודפס בצבע אחד בכל צד – ולכל כיסוי פוך יש כפתור צהוב אחד לכבוד האיב מותג. אנחנו אוהבים את הידוק הרוכסן על כיסוי השמיכה – הוא מושלם למי שחושב שהמותניים קצרות מדי עבור כפתורים, עניבות או כפתורים.

כיסוי המיטה האלגנטי זמין במגוון גדלים ותוכלו לבחור את המתאים למצעים שלכם

לחלופין, אתה יכול לקשט את המצעים שלך עם כיסוי המיטה הזה של קינג צ'ארלס. סט מצעים זול זה מעוצב בסגנון מדשאה רענן עם פרחי בר חמודים בתחתית השמיכה וכן בצד הכרית.

זה היה סופר נוח וגם אחת השמיכות התפורות ביותר שראינו אי פעם: חומר המילוי היה מופץ היטב ונשאר כך (Sak & Sleep ממליצה לנער את השמיכה כל בוקר), זה היה על המיטה שלך הורים וסבים וכמעט כל מיטה אחרת שאי פעם ראית.

בניגוד לשמיכת פוך, שמיכת פוך מהווה רק חלק אחד מכל הסדינים שלך. בדרך כלל שמיכת פוך היא שמיכה עבה המשמשת להתחממות. אם אתה אלרגי למיקרופייבר, משי או צמר.

בדרך כלל

צמר ידוע בתכונות הרגולטוריות שלו – נהדר כאשר חם לך ומפריע לך במיטה – אבל עם כל כיסויי השמיכה הסקנדינביים שלנו, אתה יכול לישון בשקט בידיעה שאתה נמצא תחת בד ידידותי לסביבה שהוא מטבעו היפואלרגני, אנטיבקטריאלי וללא כימיקלים מזיקים. בדוק את המגוון המלא שלנו והשקיע בשנת לילה נוחה, בין אם תבחר פוך אווז, נוצות או קו השמיכות הסינתטיות שלנו ממידה אחת ועד גדולה.
על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים בתחום של שמיכות פוך יחיד במבצע ושמיכות פוך יחיד יש לגלוש לאתר kingofpuh.co.il

השמיכות שאנו מציעים כוללות פריטים גדולים יותר כגון שמיכות קינג סייז, ואפילו שמיכות עריסה מושלמות, כך שאפילו הקטן שלך יוכל לישון בשקט בלילה.

בשנת 2007, מומחית הפרסום פגי ואן ניר ובן זוגה אריק עיצבו כיסוי פוך וסדין שדמו לקופסת קרטון, ורוב הרווחים הלכו לעזרה לצעירים חסרי בית באירופה ולהמשיך ללכת לשם.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן