מטבח נקי ואיכותי בעזרת כיסוי לגז קומפקטי ויעיל

מערכת PTS העשויה נירוסטה 304 מעלות עם דגש נוסף על ניקיון, חלוקת חום עוצמתית ויעילות היא גליל מכוניות גריל הגז של ארדה 5 להבות מסדרת Landmann Professional. הוא מספק צלעות ברביקיו נמוכות ואיטיות בעקביות הניתנות לבישול בצמח בן 2 אזורים, כנפיים שצלו בחום בינוני עד בינוני, תרנגולות שלמות המשמשות לצלייה וסטייקים שנצלים על אש גבוהה.

לכיריים הגז של סמסונג יש 5 מבערים

מבער תפוקת הספק לבישול מהיר וטמפרטורות חריפות גבוהות. ל- GE Profile PGB960 תכונות בישול ברמה עולמית, כולל הפלטה החזקה החזקה ביותר שראינו אי פעם, תנור עומד, נמוך, המתאים לצליי ציפורים גדולות, ושניים אחרים הם דגמי חלל. כיריים הגז Bluestar איננה מכונת בישול שרירית, אך היא מסוגלת לבישול נמוך ומגוון רחב של משימות בישול, ויש לה טמפרטורה מינימלית של 130 מעלות.

אם אתה יכול להרשות לעצמך טווח דלק כפול עם תכונות בישול עוצמתיות

בקרות תנור מדויקות וסגנון מרהיב, עדיפות עליונה תהיה לרכוש טווח דלק כפול המתאים לצרכים ולסגנון הבישול שלך. גריל גז טוב הוא אחד עם חומרים באיכות גבוהה, אזור בישול הגון ותכונות מועילות רבות כגון ווים, שטח אחסון ואיסוף שומנים.

המאפיין האופייני לסדרת Pro-Style הוא מבער אחד או יותר עם חום גבוה במיוחד לטיגון, הקפצה ובישול מהיר. הכיריים הטובות ביותר כוללות מגוון מבערים שיכולים להתבשל ולשרוף במהירות, כמו גם מבערים עדינים.

סימן ההיכר של כל סדרת Pro-Style

הוא מבער בחום גבוה הפולט 18,000 עד 25,000 BTU (יחידה תרמית בריטית) כמדד לאנרגיה. אם המבער לכל סגנון הוא גז, ניתן לשלב אותו עם תנור גז או חשמלי, האפשרות השנייה ידועה כדלק כפול. בתחום הדלק הכפול מופעלים שני תנורים עם תמיכה בקיטור או בקיטור בנוסף לסליל חשמלי.

Thermador כוללת את סדרת Thermador Pro Harmony 30 אינץ 'דלק כפול

המצוידת במבערים בצורת כוכב אופיינית של החברה המאפשרים כיסוי מעולה, חימום מהיר ובישול. הסדרה המרשימה הזו, שהורכבה בעבודת יד בצרפת, כוללת ארבעה מבערים בחום גבוה בטבעת, עם מבער גדול באמצע, כפי שמוצג בצלחת הצרפתית הקלאסית. אחד המבערים פולט 18,000 עד 25,000 BTU (יחידות תרמיות בריטיות, מדד אנרגיה) ונשען על שתי דיסקיות פליז מוערמות וטבעת של חרירי גז כדי להרוות את כל ספקטרום החום מנמוך לגבוה.

גריל פחם אמנם יכול לעזור להשיג טמפרטורות נמוכות ואיטיות, אך טווחי גרילי הגז מוגבלים יותר. תנורי גז, במיוחד כאשר מחוממים על ידי להבה חיה, מציעים יותר מהירות בישול ודיוק מאשר מבערים חשמליים.
עבור מידע בנושא של מטבח נקי ואיכותי בעזרת כיסוי לגז קומפקטי ויעיל וכיסוי לגז נא לבקר באתר must-shop.co.il

בנוסף, לרוב גרילי הגז יש טווח מוגבל של טמפרטורות נמוכות, שיורד ל -400 מעלות עם ערך קלורי נמוך. בנוסף, מכשירי הכיריים אינם מסוגלים להסיר חום ולחות מהמטבח, מה שהופך אותך לחם ולח מכדי להשתמש במבער הגז שלך בסביבות גבוהות.

השינוי השני בהגדרת הגז על פלטה דלק כפולה משנה את הטמפרטורה שלה

והופך אותה למקור דלק יעיל יותר. עבור טבחים משעשעים ונלהבים רבים, תנור כפול עם תנור גז מאפשר התמודדות עם שתי מנות בבת אחת. בניגוד לבישול על להבה פתוחה, כגון גריל, טווח הגזים בעת בישול פסטה או מרק דורש נפח אוויר גבוה יותר וקצב זרימה גבוה יותר.

אם אתה מחפש טווח גז ורוצה להתקין מבער חשמלי, עדיף שיהיה לך טווח דלק כפול. כפי שהשם מרמז, תנור דלק כפול הוא תנור להבת גז ותנור חשמלי.

עבור תנורי גז ותנורים חשמליים

טווח הדלקים הכפולים הוא אופציה ייחודית המשלבת את התכונות של שני סוגי הדלק. כיריים דלק כפול משלבות את הטוב בעולם – גז וחשמל. טווח Bluestar בגודל 48 אינץ 'כולל שני תנורי גז – הסעה אחת ושמונה מבערים פתוחים, כולל שניים שיכולים להגיע ל -25,000 BTU זוהרים.

אם אתה מסיר את הגריל מגריל רגיל, אתה יכול להשתמש בגריל גז שטוח עם 4 מבערים. הקפד לדגם נכון את המכסה לגריל גז – הוא מתאים לצלייה ולבישול המבורגרים בחום ישיר – אך לא לצליית עוף או הודו.

גרילי גז באיכות גבוהה עשויים נירוסטה עמידה

אך לא כל נירוסטה זהה. גריל גז, המכונה גם גריל שטוח, כולל מחבת, כלומר כיריים שטוחות. אזורי טווח ואוורור הם מכשירי מטבח רבי עוצמה למסעדות המציעים אפשרות לבשל מגוון פריטים עם חום חשמלי או להבות המופעלות על ידי גז. רבים מתנורי הגז והחשמל שלנו מצוידים בתנור לניקוי עצמי הניתן לניקוי בטמפרטורות גבוהות ללא צורך בשפשוף.

אם אתה מבשל הרבה על תנור הגז שלך, עליך להוסיף 200-300 CFM בחישוב המקורי. עבור טווח גז עם שני 5,000 מבערי BTU ושני 15,000 מבערי BTU עם קיבולת כוללת של 40,000 BCT, אתה צריך 400 CFM או יותר במכסה המנוע.

עם תפוקת מבער גבוהה של 22,000 BTU, תנור הגז Bluestar הוא האלוף בכל הנוגע לביצועי החימום הכוללים. כל מה שאתה צריך לדעת על תנורי דלק כפול התנורים החשמליים שמגיעים עם תנור הגז שלך אמורים להיות מסוגלים לספק תוצאות בישול טובות יותר.

הביצועים שלך 475 4 מבער פרופאן גריל

הוא גריל נירוסטה, אשר, ניחשתם נכון, מצויד בארבעה מבערים. גרילים גדולים ואיכותיים הם המלך, וגרילי גז יכולים להיות אופציה מצוינת לטבחים מקצועיים. מופעל על ידי מיכלי גז פרופאן ושומר על המאפיינים של תנור פרופאן המציע את אותם מאפיינים ותפקודים כמו תנור גז, ניתן להשתמש בכיריים פרופאן עם דלקים שונים לבישול.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן