מחסומים מפלסטיק לכביש

מחסום פלסטיק לכביש אחת האסטרטגיות שמקודמות על ידי המשרד לבטיחות בדרכים הם מחסומים ניידים במרחבים הדורשים התערבות וחסימת דרכי תנועה בכביש או בשטחי תעשייה.

מחסומים הם פתרון יעיל עבור שליטה בקהל או בכמות רכבים ועצירתם וחסימתם במקום המבוקש.מחסומים

חנות בטיחות התעבורה המובילה בתעשיית אביזרי בטיחות לחניונים וכבישים

נמליץ על עב מהנדסים המציעים מגוון מלא של מחסומים ייחודיים ועמידים כאשר כל מחסום עשוי פלסטיק ובאיכות גבוהה מאוד, ניידים ואידיאליים למגוון יישומים, החל מסורגי הקיפול הפלסטיים הנפוצים ביותר שלנו, אידיאליים לבירורים, למחסומים הנוקשים שלנו עם המסגרת. מחסומי בטיחות בדרכים כוללים מערכות מחסום מסוג II ו- III וכן שיטות מחסום מודולריות. ללא קשר ליישום שלך אנו הספקים הטובים ביותר של חסמי תנועה העומדים בכל דרישות הבטיחות באתרי הבנייה. להלן מספר סוגים של חסימות תנועה שאנו מעבירים ומשלחים אליך.

ההבדל בין המחסומים:

מחסום פלסטיק קל ונייד מחיר משתלם
מחסומים קבועים כבדים ולא ניידים מעט יותר יקרים

מחסומי ניו גרזי לתנועה לא רק לבטיחות

מחסומי ג'רזי משמשים להפניית התנועה ולהגנה על הולכי רגל ועובדי כבישים מהירים במהלך הבנייה. הם נקראים על שם מדינת ניו ג'רזי בארה"ב, ששימשה אותם כמפרידים בכבישים מהירים בשנות החמישים.

ההתפתחות בבניית כבישים והשימוש נרחב במחסומים ניידים כלליים בפרויקטים של בנייה

כדי להסיט זמנית את התנועה, איגום מכוניות חירום בשעות העומס והיפוך נתיבים. מחסומי ג'רזי, הידוע גם בשם K-rail, הוא מונח המוגדר במפרט משרד התחבורה בקליפורניה למחסומי בטון זמניים ששימשו כמחסומי בטון בינוני מאז אמצע שנות הארבעים.

בפסגת ה- G-20 2010 בטורונטו, נעשה שימוש במכשול ג'רסי מודולרי שונה עם גדרות תיל המותקנות לבטון. לגדר התיל ששימשה במחסום היה בסיס יציב כדי למנוע קרע מפגינים מעל הגדר באזור הביטחון סביב מרכז הכנסים של מטרו טורונטו.

ניתן להרכיב מחסומים מתקפלים מפלסטיק מאלמנטים בודדים או לבחור תערובת של צלחות עליונות ותחתונות

יש לנו גם מחסומים מסוג 3 וגם סוג III כדי לעמוד בדרישות הבטיחות בדרכים שלך. לקוחות יכולים ליהנות מתצוגה מקוונת רחבה ולקנות בהתאם להעדפותיהם. הבחירה מבוססת על צרכי האבטחה וההגנה על נתונים של המשתמשים, גודל נקודות העלייה והיציאה והאזור אליו הם רוצים לגשת.

מחסום מפלסטיק ממוחזר מתקדם

מחזור פלסטיק למחסומים הוא חלק מהפתרון לבעיית פסולת הפלסטיק בסביבה. ניתן לייצר ולהשתמש ולמחזר בפחות אנרגיה מאשר חומרים אחרים הופכים אותם לפיתרון אידיאלי ופתרון בר קיימא לשימוש ושימוש חוזר. שותפויות כמו הברית לסיים פסולת פלסטיק (AAP) והברית המיחזור המתקדמת לפלסטיקה (Arap) ופרויקטים כמו התאוששות חומרים לעתיד (MRFF) והזדמנויות שוק קצה חדש (NEMO) למיחזור פלסטיק נוסף הן קריטיות להתמודדות. לא ניתן לזלזל בהזדמנויות למיחזור מתקדם על ידי השקעה וחדשנות נוספות. 

 

איפה ממקמים ואיך את המחסום ?

 

את המחסומים ממקמים לפי דרישות התקן הכלליים וספציפיים לאותו איזור בשביל להגיע לבטיחות מירבית, ניתן לחסום חלקי כביש ודרכים שונות ממש לגמרי וניתן לבצע וויסות של תהתנועה על ידי הצרת הכביש או השביל בהם כלי הרכב או העוברים והשבים רוצים לעבור.

 

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן