מחזיק מפתח עם תמונה

קסמי מחזיקי מפתחות לתמונות, טביעות אצבע ושרשראות צילום מחזיקי לב יוצרים רעיונות פשוטים למתנות תוצרת בית לחג המולד, יום האם, יום האב, יום האהבה וימי הולדת. מתנות צילום של Snapfish הן תמיד מתנה מבורכת לכל אירוע.

מחזיקי מפתחות מותאמים אישית יוצרים מתנות מגניבות לחברים וקרובי משפחה. אם שם החברה שלך או הלוגו מודפס על מחזיק המפתחות, תוכל להשתמש בו ככלי שיווקי יעיל.

שרשרת מפתחות זו כוללת שרשרת מפתחות המתחברת לקבוצת מפתחות קיימת והיא יכולה לשמש כמחזיק הראשי למפתחות הרבים שלך

ניתן להתאים אישית את מחזיק המפתחות עם השם והתמונה שלך, ותוכל להוסיף אותם כדי להפוך את מחזיק המפתחות לייחודי.

ניתן להתאים אישית את מחזיק מפתחות העור הזול הזה עם שמו ובחירת צבע העור שלך

לכל מחזיק מפתחות יש קסם ראשוני אישי עם בחירת הדוגמאות. לאחר מכן, כאשר אתה מקבל מחזיק מפתחות מעור עם ראשי תיבות, בחר שרשרת מפתחות מעור עם תוספת צילום.

זוהי דרך נחמדה להתאים אישית את מחזיק המפתחות ולשאת איתך פנים מיוחדות לכל מקום שאתה הולך

אני אוהב את רעיון ה- DIY הזה ליום האב לאבא שצריך מחזיק מפתחות חדש. מחזיקי מפתחות לאריחי צילום הם רעיון נהדר למתנת יום האב, ואני משחרר אותם מדי פעם כשהוא פוגע.

מחזיק מפתחות העור הבא מציע מראה שונה וכולל סגנון ייחודי עם מונוגרמה והתאמה אישית על הכריכה

לקבלת סגנון מעוגל יותר, אבא יכול לחרוט תמונה נסתרת על עור חום כהה ויציב זה בעבודת יד. עזרה במציאת מחזיק מפתחות מעור מותאם אישית עם תמונה ושם.

יש עוד הרבה דברים שאתה יכול להוסיף למפתחות הצילום שלך אם אתה רוצה להפוך אותו לאישי יותר

אם אתה משתמש ב- Cricut ליצירת מחזיקי מפתחות לתמונות בהתאמה אישית, תוכל גם להוסיף טקסט מותאם אישית משלך. יהיה עליך להוסיף טקסט למחזיק מפתחות התמונות האישי שלך ותוכל לעשות זאת באמצעות כלי הטקסט באזור עיצוב Cricut.

שפשף את פני התמונה סביב הקצה כדי לאטום אותה והסר כל שלפוחיות. גזרו את התמונה והשאירו גבול אטום קטן סביב התמונה. כסו את הצילום בחסר התליון (שרף הקסם) ולחצו את המכסה על קצה הריק.

השתמש באגרוף כדי ליצור חור בפינה העליונה באמצע התמונה שלך. קח טבעת מפתח והעבר אותה דרך החור.

לאחר שהדפסת את התמונה שלך, תוכל לחתוך אותה לגודל הרצוי באמצעות תבנית ה- PDF הכלולה בתיקיית ההורדה. השתמש בתבנית האפורה כדי למקם, לחתוך ולחתוך את התמונה.

בחר תמונה

כדי ליצור מחזיק מפתחות לתמונה, או מספר תמונות כדי ליצור כמה מחזיקי מפתחות לתמונה. גזרו כל תמונה במספריים או בסכין מדויקת או במחצלת חיתוך כך שזה יהיה מספר מחזיקי המפתחות או הקסמים שתרצו להכין. הכנס את קבוקון הזכוכית או התמונה, או מצא תמונה המתאימה על מחזיק מפתחות תמונה או מגש תליון קסם.

קח את תליוני הצילום שלך ותן להם להתקשות על משטח שטוח בשמש ישירה למשך 15 דקות לפחות. חזור על שלבים אלה כדי לאפשר לשני חרוזים להשתלשל ולחבר אותם לקישור השני של השרשרת. העבר את התליונים מאור שמש ישיר ככל שצריך.

הניחו את תמונת Mylar ואת כריך Mylar באמצע מחזיק המפתחות

עליך לפתוח ולחלץ את הקובץ על מנת שתוכל להעלות את עיצוב מחזיקי המפתחות המותאם אישית לחלל Cricut Design. שיניתי את גודל התמונות שלי בפוטושופ והדפסתי אותן על דף עם כמה מפתחות דו-צדדיים.

מחזיקי מפתחות חריטים או מובלטים נותנים להם מגע אישי כשהם ניתנים או נשמרים לעצמם

טבעת מפתח מותאמת אישית היא מתנה פשוטה ופונקציונלית שכל אחד יכול להשתמש בה. בדיוק כמו הטבעת או המפתחות שלך, לשימוש באביזר חדש על טבעת מפתח אין מקום בביתך.

ללא ספק

מחזיק מפתחות ייחודי בהתאמה אישית עם הדפסת תמונות מ- YourPrints הוא המתנה הטובה ביותר שאתה יכול להעניק לאהובים שלך, לחברים ולמשפחה. עם מפתח הצבעים הקלאסי המותאם אישית הזה, אתה יכול לצלם את התמונות האהובות עליך בצורה אופקית. בגודל 198 על 1 אינץ 'בפלדת אל -חלד, מחזיק המפתחות של Photo Dog Tag חורט תמונות משפחתיות, תמונות יחיד או כל תמונה שתרצו להנציח בנירוסטה.

ליצירת גרסה קטנה יותר של התמונה הרצויה, השתמש בתוכנית חינמית כמו Canva כדי לשנות את גודל התמונה ולשלוח אותה למרכז התמונות. אולי תרצה תמונה בגודל ארנק שהיא קטנה מספיק כדי לא להפריע לך לטפל במפתחות שלך.

אתה יכול להוריד את תבנית ה- SVG שלי למחזיקי מפתחות לצילום בקטע "חומרי פרויקט" בפוסט זה בתחתית ההדרכה. בחר תמונה וערוך תמונה חתוכה במחשב. מדדתי וחתכתי נייר פסולת עד שנמצאה התמונה הרצויה.

חריטת תמונות מותאמות אישית, מונוגרמות, שמות, ראשי תיבות ושוקולדים הינם פריטי צ'ק-אין ואינם ניתנים להחזרה או החלפה. זו סיבה טובה לקבל טבעת מפתח מעור מותאמת אישית להנאתו.

בכדי לבדוק עוד מידע אודות מחזיק מפתח עם תמונה באפשרותך לגלוש לאתר rockil.co.il

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן