כרטיס ביקור מעוצב

הגודל הסטנדרטי של כרטיס ביקור אמריקאי זהה לכרטיס אשראי ונכנס בקלות לארנק או לתיק. כברירת מחדל, ההזמנה שלך נמדדת בגודל 2 "x 3.5", וזה הגודל הסטנדרטי לכרטיס ביקור אמריקאי. עם זאת, אם אתה עושה עסקים מחוץ לארצות הברית, המידות הכרוכות בביקור הסטנדרטי עשויות להיות שונות.

בחר מתוך שלוש קופסאות קרטון עבות ועמידות שנראות ומרגישות מקצועיות

הורד את גודל כרטיס הביקור הסטנדרטי המועדף עליך אם אתה רוצה להתחיל בעיצוב שלך. שכבת המגן מדגישה את החלק החשוב ביותר בעיצוב כרטיסי הביקור שלך. לפני שנתחיל, אנו מעצבים את האלמנטים הוויזואליים של עיצוב המפה, במיוחד את הלוגו. הלוגו צריך להיות מוקד הכרטיס, אך פרחים אחרים וגרפיקה משנית שימושיים גם הם.

כשאתה בעסק אתה יודע שעיצוב לוגו יכול לחזק את זהות המותג במספר דרכים שלא מוצגות במפה.

כרטיס הביקור שלך יכול לעשות רושם עז על זהותך וכמעצב מקצועי כרטיס ביקור טוב

הוא כלי שיווקי נהדר שיכול לעזור לך להציג ולהבליט את הסגנון הייחודי שלך. האמנית והמאיירת איריס קומפייט יצרה משהו מיוחד בעיצוב כרטיסי הביקור שלה. כרטיס הביקור המוטבע בשחור לבן זה, למשל, הוא עיצוב ייחודי לאותיות המכניס את מתנתו של מעצב לוגו המותג לידי ביטוי.

עם מרחב שלילי ואלמנטים טבעיים

המעצבים עבדו יד ביד כדי ליצור את כרטיס הביקור המוטבע בשחור לבן. הוא משלב איור וצבע לעיצוב מלוטש ושובב. סטייה מכרטיס הביקור המרובע המסורתי – החורג לא רק מהנורמה בצורתו אלא גם על ידי שימוש בנייר כסף הולוגרפי בקצוות.

עוצב על ידי חברת רהיטים, כרטיס ביקור תלת-ממדי זה להדפסת אותיות הוא דוגמה כיצד להפוך את הכרטיסים שלך לאינטראקטיביים ומושכים. אם אתם מחפשים רעיונות נוספים לכרטיסי ביקור תלת-ממדיים חותמים, זה יכול לתת לכם השראה נחוצה.

הכינו את כרטיס הביקור האישי שלכם היום עם יצרן כרטיסי הביקור החינמיים שלנו

ניתן להתאים אישית למעלה מ -1,000 עיצובים של כרטיסי ביקור עם צבעים, גופנים, טקסט ופריסות. כרטיסי הביקור האיכותיים שלנו כוללים הדפסת אופסט דו צדדית בצבע מלא על חומר כרטיס 16 נק 'ללא עלות נוספת.
למידע נוסף בנושא של כרטיס ביקור מעוצב באפשרותך לבקר באתר digitalbcard.co.il

כרטיסי ביקור היו במשך זמן רב רק טקסט שחור על נייר לבן; אך עם ההתקדמות הטכנולוגית

כרטיסי הביקור הפכו מורכבים ויצירתיים יותר בפריסה ובעיצוב. ישנם טרנדים מרגשים רבים, אחד מהם הוא הצורות השונות והלא שגרתיות של כרטיסי ביקור, חומרי מרקם להדפסה, טכניקות חדשות ועיצובים מודרניים ועצבניים.

במדריך זה פירטנו את כל מה שצריך לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור בכדי שתוכל לומר למעצב שלך בדיוק מה שאתה רוצה. אנו גם מרכיבים רשימה של דוגמאות כרטיסי ביקור מושכות את העין כדי לעורר אותך ולעזור לך ליצור רושם מתמשך.

ההיררכיה הוויזואלית

היא אחד העקרונות העומדים מאחורי תכנון כרטיס ביקור יעיל. ישנם גורמים רבים הממלאים תפקיד בקביעת הגופן הטוב ביותר בכרטיס הביקור שלך, כולל לוגו, שם החברה, התעשייה וסגנון הכרטיס. עליך להבין כיצד לשלב אותם בפריסה שלך כדי ליצור כרטיס ביקור מצוין.

בכל הנוגע לטקסט הראשי

השתמש בגופן פשוט, מקצועי וקריא. הלווטיקה היא אחד מהגופנים הפופולריים ביותר בעולם, ריזלינג הוא גופן אלגנטי שמוסיף נופך אירופי לעיצוב, גיבסון נקי וקל לקריאה וקוד גיאומטרי וקמפטון הם אותיות רישיות אלגנטיות. אם הם כתובים בגופנים sans serif שקל יותר לקרוא אותם וגודל הגופן קטן מהרגיל.

כרטיס הביקור המבריק הזה

שתוכנן על ידי סטרייק קריאייטיב, משמש בחוכמה כתיק הזרע של לוש. לא רק שהוא מספק מידע רלוונטי בצורה ברורה ותמציתית, אלא שהוא מחזיק גם מטען יקר, מה שאומר שהוא נזרק בתדירות נמוכה יותר. בהינתן תיק עבודות, כרטיס ביקור הוא קטע יחסי ציבור נפלא המראה תשומת לב אמיתית לפרטים.

אם הפסיכו האמריקאי לימד אותנו משהו

זה החשיבות של כרטיס הביקור. כרטיס ביקור הוא כרטיס אשראי מודפס בגודל נייר קטן המאחסן את המידע העסקי שלך כמו שמך, פרטי יצירת הקשר ולוגו המותג. מעוצב כראוי, כרטיס ביקור יכול להשאיר רושם מתמשך ולהציע אפילו לאנשים זרים עוברים לקוח לכל החיים.

עיצוב כרטיס הביקור שלך הוא חלק חיוני במיתוג שלך ומשמש הרחבה חזותית של עיצוב המותג שלך. כרטיס הביקור שלך צריך להכיל לפחות את שם החברה שלך, שם פרטי ושם משפחה, כותרת, שיטת יצירת קשר מועדפת (מספר טלפון, כתובת דוא"ל וכו '

פעילות ראשונית נוספת

היא הפעלת שאר תהליך עיצוב כרטיס הביקור. בצורה חלקה. אם יש לך מקום בחלק האחורי של כרטיס הביקור שלך, אתה יכול להזמין כרטיסי ביקור מתקפלים עם רשימת שירותים, מוצרים, תמונות, מבצעים והנחות מיוחדות, כמו גם עובדות אישיות ותעשיות מהנות. —- –

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן