האורטודנט של פיסקו, ד"ר ג'ארד קורברידג ', עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מטופלים לפיתוח תוכנית טיפול מותאמת התואמת את אורח חייהם ומסייעת להם להשיג את חיוכם החלומי. עם מגוון רחב של טיפולי יישור שיניים כולל Invisalign, פלטה שקופה, החזקה ועוד, זה מביא חיוך יפה וישר לכל מטופל.

אנו גאים להציע שירותי יישור שיניים החל מפלטות מתכת מסורתיות ועד Invisalign

פלטה שקופה, שמירה ועוד. אנו שואפים לשמור על הצטיינות גבוהה בטיפולי האורתודסון שאנו מציעים ומחויבים לספק את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבור מטופלינו. אנא השתמש בשירות הייעוץ החינמי שלנו, הזמין בפרקטיקה האורתופדית של Fisco, כדי לקבוע פגישה עם ד"ר ג'ארד קורברידג 'וצוות הניתוחים שלו, ד"ר. דיימון דייר ודייויד דיילי, שיעזרו לך להעניק לעצמך חיוך יפהפה לאורך זמן! אנו שמחים להציע לעיר הפיסקוס ולתושביה ומבקריה טיפול אורתוטוני מעולה, הכולל מגוון רחב של טיפולים לכל סוגי מחלות הפנים והשיניים, וכן מגוון טיפולי שיניים.

אם אתה מעוניין לקבוע פגישה עם ד"ר ג'ארד קורברידג 'או צוות הניתוחים שלו, אנא מלא את טופס בקשת הפגישה שלנו. אם אתה סקרן ללמוד עוד על סוגריים או טיפולים אורתודונטיים אחרים, אל תהסס לפנות אלינו וליידע אותנו.
למידע נוסף על יישור שיניים לפני ואחרי מומלץ להעיף מבט ב- my-smile.co.il

אם אתה מעוניין להשיג תוצאות אלו

נשמח לעזור לך! אנא עיין בכמה מתמונות האורתודונטיה הקודמות שלנו כדי לראות מה אפשרי בטיפול אורתודונטי מוקדם. תמונות אלה הן ממטופלים אמיתיים שטופלו על ידי האורתודולוג הקטן שלנו מאולם ממש כאן במשרדנו. אנא צלם תמונות משלך עם סוגריים, סוגרים, לפני, אחרי או כמעט כל סוג אחר של סוגריים.

תהליך זה

הוא כמובן החלק המאומץ ביותר במסע, אך אם אתה מטפל היטב בסוגריים שלך, אתה יכול לצפות שיהיה לך חיוך יפה לאחר הטיפול. רק תמשיך לחשוב על אותו חיוך מדהים ופה בריא בסוף כל זה. כשאתה מבקר במרכזי יישור שיניים חדשניים להתייעצות, ד"ר איברהים וד"ר ג'ין משתמשים בסריקות דיגיטליות של השיניים שלך כדי ליצור הדמיית חיוך שמראה איך ייראה החיוך שלך לאחר טיפול invisalign. סריקה קצרה מציגה תמונה תלת ממדית של כל שן ומאפשרת להראות איך ייראו החיוך וצורת הפנים בתחילת ובסיום הטיפולים. אבל לא רק אני, אלא גם תמונות אלה מציגות את התוצאות האורתודונטיות האמיתיות שמושגות עבור המטופלים.

ההליך הרגיל כולל שאורתודנט שלך עוקב אחר מיקום השיניים במהלך הביקור ומעריך את התקדמותך

על פי מדריך רופא השיניים, הוא יבחן כל שן, כולל לסת ופה, ויחליט כיצד צריך לעצב את הנשיכה. לאחר הטיפול האורתודרמטולוג יבדוק את היישור והסוגרים. בדרך כלל, בביקורך הבא במרפאה שלך, נאמר לך מתי צריך להסיר את הסד, בבדיקה אחת או מאוחרת יותר.

לאחר טיפול יישור שיניים, השיניים שלך נוטות לחזור למקומות שהיו לפני שנשחקו אי פעם הפלטה. אם לא לבשת סד, השיניים יכולות להתחיל לשנות את הגב – עקמומיות בסד, ומשנות את מיקומן מהמקום אליו עברו לאחרונה.

כשאתה מסתכל על הפנים של מישהו לפני הפלטה ואחריה

הם עדיין מסתכלים על עצמם כמו שנראו לפני כן, והם עדיין נראים, אבל המטרה היא להפיק את המיטב מהחיוך ותווי הפנים שלהם. אם תמלא אחר ההמלצה לטפל בחיוך שלך, אתה יכול לצפות לשינוי חיובי בפנים שלך, כמו גם לחיוך טוב יותר. עבור אלה שעדיין מודאגים מהמעבר לפלטה, המחקר "היתרונות הנפשיים של שיניים ישרות" הוא קריאה טובה.

במקרים מסוימים

הדרך הטובה ביותר להשיג חיוך בריא היא להתחיל טיפול מוקדם, ובאורתודונטיה של פירוז יש לנו אפשרות לתקן מגוון בעיות שיניים. טיפול אורתודסוני זה, המכונה "שלב I", נמשך בדרך כלל כשנה ומתחיל באמצע השנה. רוב המטופלים שלנו מקבלים גם טיפול בגיל ההתבגרות וגם טיפולי יישור שיניים בבגרותם. ד"ר מוריס פירוז מסוגל לשחזר ולהגביר את היופי הטבעי של החיוך שלך במחיר הוגן. Firoush OrthoDontals היא משפחה של רופאי אורטו במחירים סבירים, הממוקמת במערב לוס אנג'לס, קליפורניה.

למטה תמצא הוראות שיעזרו לך לעבד את הפלטה לפני ואחרי

ולתאר למה אתה מצפה ואילו הליכים תבצע. בעוד שהפרוצדורה לסוגרים למבוגרים הייתה דומה לזו של ילדים, יש כמה דברים שצפויים לצפות כאשר הסוגרים לבסוף יוסרו. אם אי פעם היה לך הליך חדש עם פלטה למבוגרים, עליך להיות מודע למה לצפות כאשר סוף סוף הפלטה תגיע.