יועצי משכנתאות בישראל

היום אנו שמחים לבשר על חידושים חדשים בענן השירותים הפיננסיים המאחדים את חוויית המשכנתא עבור לווים, מלווים ושותפים. ענן השירותים הפיננסיים נועד להפוך תהליכי משכנתא מהרשמה מראש להודעה, עם יכולת להפוך תהליכי משכנתא לחוויה חלקה וחלקה מהרשמה מראש לתשלום משכנתא סופי.

API

גישה משולבת המאפשרת למלווים לראות בצורה ברורה את היסטוריית האשראי של הלקוח ולגשת לתהליכי משכנתא מרכזיים, כולל חיתום, העלאת הלוואות ושירות הלוואות. עם פלטפורמת Customer 360 המשולבת במלואה במערכת, הם יכולים לשחרר תובנות חכמות כדי למקסם את הפרודוקטיביות, להעמיק את "יחסי הלווים, ליצור תצוגות של לווים בודדים" ולהעמיק את מערכות היחסים שלהם עם השותפים שלהם.

למעשה

לקוחות Tic Toc ו- MuleSoft האיצו את בקשתם להלוואת דירה ל- 22 דקות בלבד ושינו את עסקיהם. מכיוון שלקוחות צריכים לספק מידע רב יותר במהלך תהליך המשכנתא מאשר בכל נקודת מגע אחרת, הנתונים שנאספו מאפשרים למלווים להשתמש בענן השירותים הפיננסיים כדי ליצור קשר עם לווים וליצור המלצות לפי הצורך. ההובלות הטובות ביותר יכולות להופיע אוטומטית דרך נושאי האשראי, והמלווים יכולים לעסוק בלווים ישירות דרך פלטפורמת Customer 360 בזמן אמת.
כדי לקרוא עוד על יועצי משכנתאות בישראל ויועצי משכנתאות כדאי להעיף מבט ב- contact.org.il

ויקטורי מנסה כעת לפרסם את זה בציבור בניו יורק

והוא עובד עם עמית ליפא על חברה שמקישה את אגרות החוב בבורסה ככלי מימון. הוא סייע למפתחים לגייס יותר מ -1.3 מיליארד דולר ממשקיעים, ביניהם גולדמן זאקס, ג'יי.פי מורגן צ'ייס, מורגן סטנלי, בנק אוף אמריקה מריל לינץ ', ג'יי.פי מורגן צ'ייס ושות' ואוניברסיטת רפאל בן גוריון בירושלים.

הוא מייעץ באופן קבוע למנפיקים, סוכני השמה ומשקיעים בנושא ניירות ערך, חוב והיברידיות בקשר להנפקות פרטיות. עורכי דינו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם חברות ויועציהם הישראלים בכדי לספק ייעוץ משפטי בנושאים כמו עסקאות חוב, הון עצמי. הוא עבד על מספר עסקאות בהן הם התקשרו בהסכמי הנפקה פרטיים עם רשות ניירות ערך בארה"ב ורגולטורים אחרים.

חתמים וערבים משותפים בישראל ובחו"ל אינם יכולים להשתמש במשכנתא אם אין ללווה הכנסה מספקת

בארה"ב אין לחוק המשכנתא "חותמים שותפים" או "ערבים", ואם אדם מחזיק את המשכנתא שלו במטבע שאינו הכנסה שהוא מרוויח, הוא אינו מחויב למטבעות זרים. כתוצאה מכך, תושבים זרים יכולים לקחת את כל המשכנתא בשיעור משתנה בדולרים זרים ואינם כפופים לתקנות כלשהן.

בישראל יש יותר שירות עצמי, אז הקפידו להיות מוכנים להסתובב הרבה, לשאול הרבה שאלות ולתת לעצמכם להיחקר, כי בישראל זה יותר שירות עצמי.

בעבר

רוב המלווים נאלצו לטפל בכל תהליך המשכנתא, החל מהערכת הנכס וכלה בחיפוש אחר תואר וכלה ברישום שיעבודים ורישומים ציבוריים. בישראל הלווים מעלים את כל הנתונים והתיעוד עבור הלווה, מה שעלול להפוך את תהליך ההלוואה לנטיית שגיאות – ומתעלמים מתיעוד קריטי ויוצרים תהליך אישור ממושך ללווים.

ספקי שירותים פיננסיים מאיצים את תהליך הגשת הבקשה למשכנתא על ידי שילוב מערכות ישנות נפרדות המשמשות להערכת ולווים

עם הגברת התחרות מצד המלווים המקוונים והבנקאות הניידת גואה, חברות המשכנתאות מתמקדות יותר ויותר בהלוואות חלקות וממוקדות לווים.

אלה כוללים בקשות הלוואות מודרכות

פשטות והאיץ בתהליך המשכנתא, פשט מעקב ושחרור מסמכים ובניית קשרים עמוקים ומלאים יותר בין לווים. ראה כיצד חידושים במשכנתאות בענן השירותים הפיננסיים עוזרים לייעל את תהליך הלווים על ידי הנחיית בקשת ההלוואה בתהליך יישום משכנתא יעיל יותר, יעיל ויעיל יותר.

יישום הלוואת הבית המודרכת לוקח את הלווה ואת הלווה במסע חלק דרך הבקשה להלוואת מגורים ומנחה את המשתמש בסדרה של אמצעים שהוגדרו מראש לאיסוף נתונים רלוונטיים

ניתן לאסוף נתונים שנאספו בענן השירותים הפיננסיים לקובץ אשראי באמצעות ה- MuleSoft API. דגם Data מציע קבוצה של אובייקטים משכנתא שנבנו מראש (PMO) שמקלים על לכידת הלווים, הלווים ותהליך הגשת המשכנתא כך שיוכלו להציג את כל הפרטים בזמן אמת בלחיצה אחת על מודל נתוני המשכנתא .

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן