חדשות לדוברי אנגלית

הדרכים היעילות ביותר לשפר את ההבנה שלך בשפה האנגלית היא קריאת אתרי חדשות. קריאת החדשות היא דרך מצוינת להרגיש את דרכי השימוש בשפה השונות. לדוגמה, אם תקראו אתר חדשות רשמי מקצועי, תוכלו לראות כיצד משפטים מקצועיים מורכבים, אך אם תקראו בקלילות רבה יותר, תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בשפה בצורה פחות פורמלית.

הניו יורק טיימס

הוא העיתון המוכר ביותר בעולם ואחד המקורות הטובים ביותר לקריאת חדשות אנגלית. קריאת חדשות באנגלית יכולה לסייע בשיפור ההבנה של ההיבטים התרבותיים השונים באנגלית ולעזור לך ללמוד את ההבדלים בין אנגלית בריטית, אמריקאית, קנדית, אוסטרלית ודרום אפריקאית. קריאת חדשות היא דרך מצוינת ללמוד אנגלית מכיוון שמאמרים נוטים להיות קצרים יותר ואוצר המילים נוטה להישאר על כנו.

קריאת חדשות באנגלית

היא דרך מצוינת לשפר את כישורי השפה שלך. אתה תאהב את הנוחות של לימוד חדשות באנגלית, עם היכולת לקרוא מאמרים, להאזין לפודקאסטים חדשות ולצפות בסרטוני חדשות ואפליקציות בזמן שלך מתי שאתה רוצה. המשמעות היא שאתה יכול ללמוד אנגלית על ידי קריאה, הקשבה ואז שכחת המילים.

בדף זה תוכל לעיין במאות סרטונים באנגלית אותנטיים

כולל תוכניות חדשות המשנות את חווית השפה. כתבות חדשות באנגלית כתובות היטב ולכן מושלמות ללימוד אוצר מילים חדש. חפש עיצובים אותנטיים לדוברי שפת אם, וכתבות החדשות והסרטונים הם חדות וברורות בשפה.

סיבה נוספת לערך העיתונים, במיוחד הצהובונים, היא מטרתם לספק מידע קל לקריאה באנגלית לאנשים רגילים ויומיומיים על ידי קירוב העיתונים לשפה המדוברת ממה שנשמע ברחוב, בעבודה, בטלוויזיה או ברדיו.

להלן 10 אתרי חדשות שיאפשרו לך לתרגל את כישורי האנגלית שלך עם זה בחשבון

זה יעזור לך להבין את המרהוד הקלאסית, אבל לימוד אנגלית (או כל שפה אחרת) היא לא הדרך הטובה ביותר להיות שוטפת. בחירה מוצקה עבור קוראי אנגלית מנוסים היא "ניו סטייטסמן", אתר חדשות בריטי המוקדש לנושאים כמו פוליטיקה ואקטואליה.

יום אחד

היא השתמשה במילים אלה בכיתה שלה, מה שנתן לה נקודת מבט חדשה על יחסיה עם השפה האנגלית. אתה יכול לשפר את כישורי השמיעה שלך עם הטקסטים באנגלית האמריקאית שלנו. תסתכל על העיתונים ותגלה מה קורה במדינות אחרות ובחדשות בינלאומיות מחדשות עולמיות.

העמודים הראשונים של כל עיתון מכילים מאמרים חשובים, חדשות, כותרות וכותרות המספרים לנו משהו על המאמר. בין אם קראתם את אותם המסרים שנכתבו בשפה פורמלית ובין אם לאו, השפעות המשבר ניכרות בתחילת השנה החדשה.

זכור שאנגלית בולוואר

היא בשום אופן לא ג'יבריש וולגרי, אבל שקול זאת כך: זוהי שפת העם, בניגוד לשפה הנהוגה בתעשיות מסוימות. חשוב להיות מסוגל לדבר בשפה פשוטה מדי פעם כיוון שדוברי אנגלית זרה מרבים להגזים בשפתם מבחינת דקדוק, בנייה ואוצר מילים ואנו לא רוצים להיראות רעים מול אחרים. יומיים של חדשות מרחבי העולם.
למידע נוסף אודות חדשות לדוברי אנגלית ניתן לבקר באתר anglosnews.com

במאמר הקודם שלנו על שפת השיחה דנו במחקרים שמצאו כי אין הבנה מה קורה עם דוברי שפת אם בחדר כאשר דובר אנגלית שפת אם מצטרף לשיחה

מהחקירה נמצא שהתקשורת מעוכבת, בין היתר בגלל שדוברי שפת אם משתמשים בשפה שאינה מכילה ניבים נפוצים או ספציפיים. סלנג הוא ביטוי שמשמעותו היא שדיווח חשוב לא מדווח בעיתונים אחרים.

תארו לעצמכם שאספתם אחד מהחומרים האלה

כדי לעזור לכם ללמוד אנגלית, מה שיוביל אתכם לאי מרוחק. צור בסיס איתן ללימוד אנגלית על ידי עבודה עם מורה על חוברת עבודה המכילה תשובות להרבה מהשאלות החשובות ביותר איתן מתמודדים לומדי אנגלית.

בחודש שעבר

בשיתוף פעולה עם NPR Podcast Rough Translation, פרסמנו סיפור על איך דוברי שפת אם מנווטים בעולם האנגלית טוב ורע. עשרות קוראים כתבו סיפורים משלהם על כמה קשה, מתסכלת ומתגמלת ללמוד וללמד אנגלית. זו השנה ה -33 שלי ומצאתי שלא רק שהמילים בפועל בשפה האנגלית מבוססות על דוגמות, אלא גם המילים הלגיטימיות של השפה הנמצאות במילונים.

זהו משאב למידה ואני מציע לך לבדוק אותו כדי לשפר את האנגלית שלך. תרגל אנגלית בעזרת האסטרטגיות בספר האלקטרוני ובספר האודיו שלי כדי לעזור לתלמידים להיות שוטפים.

דיברנו על קמפיין וידאו חדש בפולין לקידום אחוזי לידה גבוהים יותר. קיימנו גם שיחה על התנועה Me Too, שבה יותר מ -17 מיליון איש משתפים את חוויותיהם בתקיפה מינית, התעללות והטרדות ב -85 מדינות.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן