זה מה פרסום ממומן באינסטגרם?

מפוסטים ממומנים ועד המלצות מפורסמות, אשתף במידע חשוב שעליך לדעת אם אתה חדש בתחום השיווק והעסקים באינסטגרם באופן כללי, אך אני חושב חשוב בכל הנוגע לפרסום באינסטגרם. אינך זקוק לחשבון אינסטגרם כדי לפרסם את אינסטגרם, ואינך צריך לעשות זאת בעצמך. אם אתה רק מתחיל לקחת מודעות אינסטגרם, זהו מידע חשוב שעליך לזכור עוד ביום.

כמו פוסטים אורגניים

גם מודעות אינסטגרם חייבות ליצור תוכן במיוחד לצפייה, גם אם אתה מעתיק את אחד הפוסטים האורגניים. דרך טובה להבין איזה סוג של תוכן מתאים לך היא להסתכל על מאמר זה מהניו יורק טיימס, אשר בוחן כיצד אינסטגרם מיישרת קו עם מודעות בפני עצמה ועם מותגים אחרים.

זה אולי נשמע כמו הגזמה

אבל אם אתה רוצה להתחיל עם פוסטים ממומנים באינסטגרם, אתה יודע שאתה לא לבד. אם אתה זקוק לעזרה בתחילת העבודה עם פוסטים ממומנים באינסטגרם, צור איתנו קשר כדי לראות כיצד תוכל ליצור קשר עם החברה שממנה נותנת חסות לפוסט שלך באינסטגרם וכיצד תוכל לשכוח שאתה לא ממומן על ידי הפוסט עצמו. פרסומת עסקית או אישית משולמת על מנת להציג תכנים תחת התווית "ממומנת", שלעתים קרובות משויכת לאינסטגרם ולא לפוסט הממומן באינסטגרם. ה- FTC רואה בזה תמיכה אם חברה מתויגת בפרסום באינסטגרם ויש לך קשר עם אותה חברה, גם אם היא לא נותנת חסות לפוסטים עצמה.

אם אינך בטוח כיצד להשתמש במודעות אינסטגרם או אינך בטוח כמה הן עולות

המשך לקרוא כדי לגלות כיצד להציב מודעת אינסטגרם יעילה בתקציב. עכשיו שיש לך הבנה טובה יותר של הגורמים המשפיעים על עלויות הפרסום שלך באינסטגרם, בואו נסתכל על איך הם עובדים.

ארבעת הפורמטים של המודעות הם ספציפיים לעדכון האינסטגרם שלך

כאשר מודעות אינסטגרם דומות לפוסטים וסיפורים ומודעות סיפורי אינסטגרם מוטמעות על ידי שתיים מהן. אם אתה נמצא באינסטגרם עם מודעה ממומנת ומסתכל בפיד הפוסטים הקבוע שלך, תראה פוסט "ממומן" עם הכיתוב "כתבתי את זה" לידו, והוא יופיע בפינה השמאלית העליונה של הזנה.

הרלוונטיות של המודעה תתבסס על מה שהמשתמש עשה בפייסבוק, חברת האם של אינסטגרם, כמו גם פלטפורמות מדיה חברתית אחרות.
למידע מורחב אודות זה מה פרסום ממומן באינסטגרם? באפשרותך לבדוק כאן: kratza.co.il

אם אין לך חשבון Instagram

מודעת Instagram שלך תשתמש בשם ובתמונה של עמוד הפייסבוק שלך במודעה. כשאתה מפרסם באינסטגרם באמצעות Ad Manager או Power Editor, אתה יכול גם להשתמש בחשבון מודעות כדי לפרסם באמצעות Instagram. חבר את חשבון האינסטגרם שלך למנהל העסקים של פייסבוק וחבר אותו לדף הפייסבוק שלך, ואז השתמש בחשבון המודעות של פייסבוק. מי שמציב מודעה מחשבון אינסטגרם מחובר מקשר את המודעות למודעה שלך בעמודי פייסבוק, בדיוק כפי שהם מקשרים בין מודעות מהאינסטגרם לידית Instagram.

אם אתה עדיין מוצא שהמודעה שלך ב- Instagram לא עובדת

זה יכול להיות בגלל שאתה לא מנהל העמוד של דף הפייסבוק שלך. זכור שאתה יכול ליצור מודעות אינסטגרם במנהל המודעות של פייסבוק, בדיוק כמו בדפי פייסבוק. מכיוון שאינסטגרם ופייסבוק משולבים היטב, עליך להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק כדי ליצור את המודעות שלך באינסטגרם.

מי שאי פעם קידם את החברה שלו בפייסבוק, בטח כבר יודע לפרסם באינסטגרם. אם כבר מנהלת חברת מודעות פייסבוק, יש לכלול את השלבים ליצירת מודעת אינסטגרם בתשלום.

כל שעליך לעשות

הוא לקחת גלילה ותראה את המודעה לאחר מספר הודעות, וזו המודעה שלך. פרסום באינסטגרם קל באותה מידה כמו פרסום במדיה או ברשתות חברתיות אחרות. כאשר אתה מפרסם לראשונה פוסט באינסטגרם, אתה אמור להיות מסוגל לעקוב אחר ונהל את הקמפיין שלך ישירות מ- Instagram. אם אתה פועל לפי שיטות העבודה הטובות ביותר לפרסום באינסטגרם, אינסטגרם תחזור אחורה ותגיד למשתמשים שזו מודעה, גם אם לא.

פרסום באינסטגרם מגיע בצורות רבות

החל מפוסטי הפיד הרגילים וסיפורי אינסטגרם וכלה בפוסטים פרסומיים המותאמים במיוחד למיקום מודעות ולסחר אלקטרוני. מודעות אינסטגרם הן מודעות בתשלום המיועדות לאנשים שמעוניינים במוצר או בשירות שאתה מציג. בניגוד למאמצי שיווק אורגניים באינסטגרם, מודעה באינסטגרם היא פרסום בתשלום המכוון לקהל יעד עליו אתה משלם כדי לקדם את התוכן העסקי שלך.

מודעות אינסטגרם הן דרך נהדרת למשוך את תשומת לב הקהל שלכם

ומשווקים המכירים מודעות פייסבוק ישמחו לדעת שהם יכולים להשתמש ביכולתם של אינסטגרם להתאים את המודעות שלהם ליעדים שלכם. כמה עולה לפרסם באינסטגרם ואיך מקימים קמפיין מודעות באינסטגרם? אני מקווה שמדריך זה למודעות באינסטגרם יעזור לך לענות על אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי כמה פרסום עולה בפייסבוק: כמה עולה פרסום באינסטגרם? מה מעניין אותך, אבל מה לגבי עלות הפרסום בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות?

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן