השתלת שיניים האם זה שווה את זה

רופא השיניים שלך יעשה רושם מהפה שלך כדי ליצור כתר חלופי או גשר שתל. בביקורך האחרון, השחזורים הסופיים הללו יוצמדו לשתלים, ויצרו תחליף טבעי לשיניים החסרות. לאחר מכן ניתן לחבר את השחזור לשתל ולעבוד עם סוג התפקוד הצפוי של שן טבעית.
למידע מורחב אודות השתלת שיניים האם זה שווה את זה והשתלות שיניים בחולון יש לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

השתלים עשויים להיות בעלי עלות ראשונית גבוהה יותר מאשר אפשרויות החלפת שיניים אחרות

אך לאחר החדרתם, הם יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים או אפילו לכל החיים. כתרים, גשרים ותותבות יכולים גם להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר ללא שתלים מכיוון שהם מוחזקים היטב במקומם. הנחת שתל ליד שיניים אלו מונעת שינויים מיותרים בשלמותן.

בנוסף

שתלים תומכים בבריאות העצם וביישור השיניים הטבעי. הגבר את הנוחות – על ידי בחירת שתלים, אתה יכול לבטל את אי הנוחות הכרוכה בתותבות נשלפות. השתל מגן על האזור מפני נזקים נוספים ומונע בעיות שיניים עתידיות. שתלים נראים כמו שיניים טבעיות והופכים קבועים כאשר הם מתמזגים עם עצמות.

רופא השיניים שלך ישחק את השיניים האלה כשהשיניים הופכות לכתרים וכתרי השיניים מחוברים לשן הביניים או החלופית

בחירה בשתל דנטלי אחד מגינה ושומרת על השיניים הללו, בעוד שמילוי החלל שנותרה על ידי השן החסרה מונע מהן להזיז. מאחר שאף אחת מהשיניים הסמוכות לא מצטמצמת כדי לתמוך בשתל, שיניים בריאות נשארות שלמות, מה שמשפר את בריאות הפה בטווח הארוך.

בנוסף

שתלים בודדים מספקים גישה נוחה בין השיניים, מה שמקדם את היגיינת הפה. בניגוד לגשרים, המשמשים גם להחלפת שיניים חסרות, השתלים אינם דורשים תמיכה, הכנה או חיתוך של שיניים אחרות. מטרת ההשתלה היא להחליף את שורשי השן על ידי יצירת בסיס מוצק לשן המלאכותית המחוברת לאבוץ. שתלים גם מספקים גישה קלה יותר בין השיניים, ומאפשרים לך להמשיך להשתמש בחוט דנטלי ללא מאמץ.

בנוסף, עם כניסת השתלים המיידיים, ניתן לבצע טיפול שתלים ביום העקירה ולהשתמש בשיניים באופן מיידי. מאחר ושתלים הם טיפול טוב ואמין, הטיפול יכול להיות ארוך מאוד ובמקרים רבים לכל החיים.

אם אתם מתאימים להנחת שתלים, הם בהחלט הפתרון הטוב ביותר לאובדן שיניים. אם אתה שוקל השתלת שיניים, נא להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם הם מתאימים לך. לפני החלפת השן החסרה, ודא שהשתל הוא הבחירה הנכונה.

אם חסרה לך רק שן אחת

שיניים רבות או כולן, Durham Dental Solutions יכולה לעזור לך לקבוע אם שתלים הם הבחירה הטובה ביותר עבורך. למרות שתהליך השתלת שיניים עשוי להיראות כתהליך ארוך ויקר, להשתלות שיניים יש יתרונות רבים בהשוואה לאפשרויות שיקום והחלפת שיניים אחרות. בשל העמידות, המראה והפונקציונליות שלה, השתלת שיניים עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר להחליף שיניים חסרות, ולספק לך בחירה לטווח ארוך שיכולה להימשך כל החיים.

רופא השיניים שלך יציע לך תוכנית פרטנית לשיקום שן או שיניים חסרות, כמו גם את שלבי הטיפול והעלויות הדרושים. תהליך הייעוץ יהיה זהה אם תקבלו גשר שתל להחלפת מספר שיניים חסרות או להחלפת הקשת כולה.

עם זאת

במקרים אלו, ייתכן שיידרשו עקירות שיניים נוספות כדי לפנות מקום לחוט הקשת או לגשר. ניתוחים נוספים אלו מגדילים את זמן ההמתנה של השתל ומייקרים את המחיר. גם אם העלות הראשונית של השתל גבוהה יותר, אתה עלול לשלם יותר על תחזוקת גשרים ותותבות ועל הבעיות החדשות שהם עלולים לגרום. עלות השתלת שיניים תלויה במורכבות הטיפול. מספר השתלים המוכנסים, האם מבוצעות פעולות נוספות כגון השתלות עצם וסוג השיקום הנדרש (כגון כתרים, גשרים או תותבות) כולם ישפיעו על העלות. .,

הפרטים המדויקים תלויים בפרט של התוכנית שלך

אבל אתה יכול לצפות לשלם יותר עבור סוג זה של הליך מאשר עבור כל טיפול שיניים קונבנציונלי. אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה שתלים ואין לך זמן או הזדמנות להחליף ספק, ישנן דרכים אחרות שתוכל להרשות לעצמך הליך זה. אם יש לך אחד מהחשבונות האלה, תוכל להפחית את הנטל הכספי של השתלת שיניים.

אם אתה אחד מהם

אתה יכול לשקול ניתוח שתלים כחלופה קבועה טובה לגשרים ותותבות. עם זאת, בגלל הנוחות, הבטיחות והטבעיות שתחוו, עלות השתלת שיניים משתלמת וזו השיטה הקרובה ביותר לשיקום שיניים אמיתיות. עם זאת, חיסכון בכסף על שיקום שיניים כעת יפחית את איכות החיים בעתיד.

בסופו של דבר

כאשר משווים אפשרויות החלפת שיניים לעלות של השתלת שיניים All on 4 (טקסס ו-DFW), החזר ה-ROI על שתלים גבוה יותר. עם אחוזי הצלחה של 98% ומעלה, שתלים הם אחד מטיפולי השיניים הצפויים והעמידים ביותר ברפואת השיניים כפי שאנו מכירים אותה. חולי DFW אשר בוחרים בשתלים יכולים לקבל תוצאות טובות יותר בהשוואה לטיפולים מסורתיים.

שום פתרון אחר להחלפת שיניים לא יכול להתקרב לתוצאות של השתלה. למרבה המזל, שתלי שיניים של Rockcliffe Dental & Denture Center יכולים לעזור לך להחזיר את הביטחון שלך עם פתרון החלפת שיניים קבוע.

יש לנו את הניסיון

הכישורים והתשוקה לספק שירותי השתלות באיכות גבוהה באוטווה. אנו עוזרים לך למצוא הצלחה וביטחון עצמי על ידי התאמת הטיפול לאורח החיים ולצרכים שלך. רופא השיניים שלנו להשתלות בפורט וורת' ודאלאס יעזור לך לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, שכן בסופו של דבר ההחלטה האישית שלך היא שתנחה את הטיפול שלך.

ללא קשר לרמת העצם שלך, Elite Dental & Denture PC עוזר לך להכין את הפה שלך להנחת השתל. התקשר אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד על פתרון קבוע לשן החסרה שלך. אם לא ניתן לשמר את השן הטבעית שלך, רופא השיניים שלך מציע מספר אפשרויות.

להשתלות שיניים יש יתרון גדול יותר על פני אפשרויות אחרות להחלפת שיניים חסרות

כמו שיניים תותבות, מכיוון שתותבות נוטות לזוז יותר משיניים רגילות ולכן אינן פועלות ביעילות כאשר השיניים העליונות והתחתונות מכרסמות ומשתלבות זו בזו. שתלים דנטליים הם פתרון אמין, יציב ועמיד לאורך זמן לאנשים עם שורשי שיניים חסרים ומתגלים כהשקעה חכמה למי שמחפש למזער בעיות שיניים עתידיות. שתלים דנטליים נחשבים לתקן הזהב להחלפת שיניים חסרות. א זהו הטיפול היחיד הקיים שיכול להחליף גם שן טבעית שאבדה וגם שורש שלה. מחזיקי טיטניום מחליפים את שורש השן ומחזיקים שיניים חלופיות כגון כתרים בודדים, גשרים מרובי שיניים או אפילו תותבות מלאות.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן