בריסל בלגיה עם ילדים

היה לנו יום מקסים עם ילדינו בבלגיה והייתה לנו ההזדמנות לקחת את ילדינו לטיול יום לאחת הערים היפות בעולם:

בריסל מוגשת על ידי נמל התעופה בריסל-זאוונטם

בסמוך ל העירייה הפלמית זאוונטם, ועל ידי שדה התעופה הקטן יותר של בריסל-שרלרואה, הממוקם מדרום, רק כמה קילומטרים ממרכז העיר. אם אתה רוצה ללמוד יותר על בלגיה מאשר רק על בריסל, יש גם כמה ערים מדהימות בקרבת מקום. גלה את שאר בלגיה עם ילדיך ביום הבא שלך לבריסל עם ילדים בבלגיה.

השכרת רכב של Sixt כוללת משרדים ברחבי בלגיה

כולל בריסל, גנט, אנטוורפן וגוסליס. אם ילדכם צריך ללכת לבית חולים, חינוך בהוספיס הוא משאב נהדר, במיוחד אם אתם גרים באזור הבירה של בריסל. תוכלו לרשום את ילדיכם אצל רופא משפחה בבלגיה ותוכלו לבחור רופא משפחה משלכם. דוברי צרפתית וולוניה ובריסל וניתן לטפל בהם במספר בתי חולים ומרכזי טיפול וגם בבית.

פארק סינקוונטנר

בו נמצאים כמה מוזיאונים, נמצא קצת יותר רחוק, אם כי זה כמובן הכי ידידותי לילדים – ידידותי אם ילדיכם אוהבים היסטוריה צבאית או מכוניות וינטאג ', או אם אתם מגיעים לבריסל עם תינוק ומתכננים לנמנם. המוזיאון נמצא במרחק הליכה קצר ממרכז העיר וכרטיס בריסל כולל כניסה.

בנוסף לכרטיסים בודדים

אתה יכול גם לקנות כרטיס קבוצתי עבור שניים או שלושה אנשים בסכום כולל של ארבעה או חמישה כרטיסים. בנוסף, אנו יכולים לשלב ביקור במיני אירופה עם אטומיום ולבקר בשניים מהאתרים החשובים ביותר בבריסל תוך מספר שעות בלבד. אם אתם נוסעים לבירה בריסל, אל תשכחו להשתמש ברכב שכור בבלגיה לטיול שלכם.

אם יש לכם כמה שעות או יום שלם

תוכלו למצוא הרבה מה לעשות ולעשות באנטוורפן ובגן החיות. אם אתם תוהים מה לעשות עם ילדיכם בבריסל, יש פעילויות רבות בחינם לילדים בעיר, כמו למשל מוזיאון הילדים בבריסל. יש גם מסלול קומי שעוקבים אחרי הערים, שזו דרך מהנה לראות את בריסל בחינם עם ילדים. ואם אתם מחפשים משהו בחינם לילדים לעשות עם ילדיהם, שיטוט ברחובות המרוצפים של בריסל ושלל החנויות והמסעדות שבה הוא בטוח יהיה להיט.

מדרדסים ועד טינטין, אלו הן כמה מהפעילויות המובילות לילדים לעשות בבריסל כדי לעשות יום כיף עם ילדים.

חיי עפיפון דובים, המכילים רעיונות נהדרים רבים להורים, והאתר מספק סקירה נהדרת של פעילויות דוברות הולנדית לילדים בבריסל. בשנת 2011 התנהגנו כקבוצה לטיול יום בבריסל עם ילדים עם חברינו מהולנד.

פארק שעשועים זה בפאתי בריסל מונה 50 טרמפים, רבים מהם מתאימים לילדים צעירים. עם זאת, זה לא פארק השעשועים היחיד בבלגיה, ואפילו לא הפופולרי ביותר.

עבודותיו של מגריט הסוריאליסטי הבלגי מיועדות לילדים שאוהבים לגלות אמנות

ואם ילדיכם אוהבים אמנות, אולי תאהבו את הרעיון הזה לעורר את דמיונכם בצורה כזו. זה אולי לא המועדף עליכם כשכל זה ממוזער, אבל אם אתם מגיעים לבריסל כפעוט, זה בהחלט מועדף. אתם נהנים גם מהנופים הנהדרים של בריסל מבלי שיהיו שומרי סף אמיתיים. גן החיות של אנטוורפן ממוקם ממש בסמוך לתחנה המרכזית של אנטוורפן והוא טיול היום הטוב ביותר ברכבת בבלגיה. העבר הרחוק והעשיר של בירת בלגיה מזכיר את בריסל, אותה תזכרו כשתהנו מנוף מפואר מלמעלה.
לעוד מידע אודות בריסל בלגיה עם ילדים ובריסל בלגיה נא לבדוק כאן: brussels.co.il

אם אינך מעוניין בקומיקס

בקר במוזיאון הקקאו והשוקולד כדי לטעום את השוקולד הפופולרי ביותר בעולם. השוקולדים של בלגיה מפורסמים בעולם, אך המבקרים מופתעים עד כמה ניתן להציג אותם טעימים ואמנותיים. בשיטוט בסופרמרקט הבלגי הממוצע שלכם, כנראה שתמצאו שוקולדים מהטובים בעולם.

התמחויות בולטות כוללות צ'יפס מול, המוגשים עם מגוון תוספות כגון שוקולד, קרמל, שוקולד צ'יפס ורוטב קרמל. בקרוב: פסטיבל השוקולד העולמי הקרוב בבלגיה, שיתקיים בין התאריכים 1 עד 4 במרץ 2016 בבריסל, בלגיה.

המטבח הבלגי

הוא מוליטס, שפירושו מולים או צ'יפס, והנבטים הירקיים הצמחיים נקראים על שם העיר. בריסל ידועה גם בזכות הוופלים והשוקולדים המפורסמים שלה בבריסל, אך היא ידועה בעיקר כאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם ובו כמה מהמוזיאונים המפורסמים ביותר באירופה.

בנוסף, פארקי שעשועים רבים בבלגיה פופולריים מאוד בקרב צרפתים והולנדים כאחד. ילדים מטיילים עם הוריהם, סבא וסבתא, אחים או אפילו חברים לאורך חוף בלגיה, בארדנים ואף בחו"ל.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן