איך עושים פיגמנטציה בפנים

דיברנו # בעיקר על היפטרות מפיגמנטציה וכתמים כהים, אך לאחרונה זה הפך להיות גורם הולך וגדל של פיגמנטים נרכשים. הידרוקינון הוא תקן הזהב לטיפול בהיפרפיגמנטציה בפנים ומשמש כבר שנים רבות. זהו טיפול עצמי, במקום להשתמש בקרמים רפואיים המכילים סטרואידים, שעלולים להיות בעלי תופעות לוואי חמורות. תופעות לוואי נקשרו להידרוקינונים, כולל תגובות אלרגיות, פריחה, כאבי ראש, בחילות, הקאות, שלשולים ואפילו מוות.

ארבוטין

הוא נגזרת טבעית של הידרוקינון ונחשב לאחת החלופות הטובות ביותר להידרוקינונים מכיוון שהוא מבהיר את העור – אולם פעולת ההידרוקינונים היא ללא סיכון. אם התרופה שלך מכילה הידרוכינסון, אתה יכול למרוח אותה על כתמים על העור כדי להבהיר אותה על ידי הפחתת כמות המלנין. ניתן לטפל בפיגמנטציה לאחר דלקת באמצעות חומצה טריכלורואצטית (cosmelan), אשר מתנתקת בכדי להפוך את העור לחלק ואחיד ולהסיר כתמים כהים.

אם ברצונך להפחית את הפיגמנטציה מהר יותר מאשר מיקרו-דרמס, ייתכן שדרס-שחיקה אינה האופציה הטובה ביותר עבורך. ישנן מספר דרכים הפועלות באופן דומה להיפטר מהפיגמנטציה של העור, כמו קרם הגנה, תרופות נוגדות דלקת וקרמים מקומיים.

כאן

מומחים משתפים מה גורם להיפרפיגמנטציה, כיצד למנוע אותה ואיך להיפטר ממנה. למידע נוסף על מה שעלול לעורר את השינוי בפיגמנטציה של העור וסוגי הצבע השונים, כמו גם על אופן הטיפול בהם. להלן פירטנו כמה ממוצרי טיפוח העור הטובים ביותר, טיפולים וטיפולים במחלות עור שניתן לנסות ולהשיג תוצאות יעילות.

אם פיגמנטציה או כתמים כהים אינם נעלמים עם תרופות ביתיות

עליך לפנות לרופא עור כדי לבדוק אותם ולטפל בהם קלינית. יישומים לטווח קצר יכולים לשפר את המראה של כתמים כהים ואף לטפל במחלות כמו מלזמה. גש לרופא העור שלך כדי לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל ולהיטשטש בבטחה באזורים הכהים יותר.

מחקרים הראו ששילוב של קילוף חומצה גליקולית עם נוסחת קליגמן שונה מועיל במיוחד לטיפול בכתמים כהים והפרעות פיגמנטציה אחרות.

החומצה מונעת ומעכבת היווצרות טירוזין, המונעת היווצרות מלנין, מפחיתה את ייצור המלנין ומבהירה ביעילות כתמים כהים והיפרפיגמנטציה. ויטמין C מעכב את ייצור המלנין על ידי עיכוב טירורוזינאז, המונע מהכתם הכהה להתחתן עם העור.

איורוודה מושלמת כשמדובר בהסרת כתמים כהים מהפנים

מצא פילינג שמתאים לסוג העור שלך והשתמש בו פעמיים בשבוע כדי להקל על היפרפיגמנטציה ולהסיר את הנקודה הכהה. כשאתה מוסיף multani, אתה נהיה רגיש יותר להשפעות של כוויות שמש, אקנה ומחלות עור אחרות.

ניתן להפחית את הפיגמנטציה על ידי הגבלת משקעי המלנין המופיעים ככתמים כהים או כתמי היפרפיגמנטציה

ומעניקים לך עור רך וזוהר יותר. לדוגמא, זה עוזר במניעת סינתזת מלנין, לכן חפש מוצר לטיפול בעור עם אינדקס גליקמי נמוך (HCI) שיכול להגן על עור פיגמנט מפני השפעות כוויות שמש, אקנה ומחלות עור אחרות.

במקרה של היפרפיגמנטציה או כתמים כהים

מרשם או קרם הבהרה מעולה יכול לסייע בקיצור הזמן בו האוויר דוהה. שימוש בקרם לילה בזמן זה יכול להפחית את הופעתם של כתמים כהים ואף לגרום לכתמים כהים קיימים לדהות. זה יכול להגביר את זוהר העור ולהפחית היפרפיגמנטציה וכתמים כהים.

מה לעשות כדי להבהיר כתמים כהים בפנים: אחת הדרכים היעילות ביותר להבהיר כתמים כהים בפנים היא למרוח מיץ אלוורה או ג'ל ישירות לאזור הכהה יותר ולהשאיר אותו דולק לכמה דקות לפני הכביסה.

ניתן לטפל בצורות רבות של היפרפיגמנטציה

אך ברוב פיגמנטציות הפנים המגיבות היטב לפיגמנטים ולייזרים (למשל כתמי גיל) מטופלים בניתוחי ניתוח, למשל כתמי הזדקנות. IPL, לייזר והידרוקינון נחשבים לטיפולים הטובים ביותר בהיפרפיגמנטציה, אך אינם מומלצים לחולים עם גווני עור כהים יותר, למשל, או אף עלולים להחמיר את המצב. יש גם משרד ורופא עור – שדואג גם להמלצות הטובות ביותר למוצרים היפרפיגמנטיים. ניתן לטפל בהיפרפיגמנטציה בבית: ניתן לטפל במחלות עור רבות כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס, כוויות שמש, דלקת מפרקים שגרונית, פריחות, דרמטיטיס ורבות אחרות. כמובן, תוכלו לטפל בחלקם בבית, בעזרת הרופא או רופא עור מקצועי.

נסה פילינג כימי וטיפולי לייזר להפחתת היפרפיגמנטציה

תלוי מה הגורם המקורי. טיפולים כימיים יכולים לסייע בהסרת כתמים כהים בפנים במהירות, אך עלולים לגרום לתופעות לוואי ואף להכהות צבע, ולכן אם אינכם בטוחים לגבי הסיבה, עליכם להתייעץ עם איש מקצוע בתחום טיפוח העור. אם יש תרופה שיכולה לעזור להפחית את המראה של שינוי צבע הפנים, עליך לדבר עם הרופא שלך מכיוון שתרופה זו תוכננה במיוחד על ידי רופא עור והיא הטובה ביותר עבורך.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן