איך מקבלים הלוואות אקספרס

ישנם יתרונות וחסרונות של אשראי SBA Express שכדאי לקחת בחשבון כשמשקללים את האפשרויות שלך. למידה על הלוואות SBA חיונית כדי לעזור לך לקבוע אם הן הבחירה הנכונה עבורך כאשר אתה ממשיך לבחון אפשרויות הלוואה אחרות ומלווים מקוונים חלופיים.

לפני שנדבר על הלוואות אקספרס של SBA

חשוב להבין כיצד הן פועלות וכיצד תהליך הבקשה פועל. אנו מציעים מעט יותר מידע על כל סוג הלוואה וסוגי החברות שיכולות ליהנות מכך. הלוואת האקספרס היא תוכנית הלוואות SBA יעילה שנועדה להפחית את הניירת הכרוכה באישור הכספים.

סכום ההלוואה המקסימלי להלוואת SBA אקספרס

הוא עד 350,000 $, אך עקב משבר הווירוס ב -1 באוקטובר 2021, סכום ההלוואה המקסימלי הועלה למיליון דולר וישתנה ל -500,000 $. ההבדל בין הלוואה 7A להלוואה קטנה יותר הוא שההלוואה המהירה של SBA היא הלוואה אקספרס והמלווה בדרך כלל מקבל החלטה תוך 36 שעות מה- SBA. הלוואת האקספרס הינה מקסימום נמוכה יותר של מיליון דולר מההלוואה הרגילה של ה- SBA בשווי של 5 מיליון דולר לשנה.

המהפך להלוואת SBA Express

הוא 36 שעות, בהשוואה לחמישה עד עשרה ימי עסקים בהלוואה 7A הרגילה של SBA. זה הופך אותה לאופציה טובה עבור עסקים קטנים הזקוקים למימון מהיר. אם אתה מקים עסק קטן, הלוואה של Sba Express יכולה לתת לך הון התחלתי אם אתה זקוק לזמן אספקה מהיר.

מינהל העסקים הקטנים (SBA) מבטיח עד 50% מהלוואות המלווים של צד שלישי. לכל מלווה דרישות הלוואת SBA Express משלו, לכן חשוב לבחון את כל האפשרויות ולבחור את ההלוואה הטובה ביותר.

אם אתה חברה שנפגעת ממגיפת הנגיף הכורוני ומבקשת הלוואת גישור מ- SBA Express

אנו נדריך אותך בתוכנית הפיילוט. תוכנית פיילוט הלוואות אקספרס שהושקה לפני משבר קורונאווירוס מעניקה לעסקים קטנים בעלי קשרים עסקיים למלווה Sba Express עד 25,000 דולר.

ניתן להשתמש בהלוואה זו כדי לגשר על הפער בין הגשת בקשה להלוואת SBA בגין נזק כלכלי לבין הלוואות אסון (EIDL). אם העסק שלך ממתין לאישור EIDL וזקוק למזומן באופן מיידי, תפנה למלווה SBA Express (SBA Express) ותבקש אחת מההלוואות הללו.

הלוואות SBA Express מכוסות על ידי תוכנית ערבות ההלוואות של הממשלה הפדרלית

הלוואות אקספרס של מינהל העסקים הקטנים (SBA), המובטחות על ידי מלווה צד ג 'לפחות 50% מסכום ההלוואה, מהוות אפשרות טובה לבעלי עסקים שאינם עומדים בקריטריוני ההלוואות של מוסדות פיננסיים מסורתיים או שאין להם היסטוריית אשראי. הלוואות אלה הן חלק מתכנית ההלוואות 7-A של agencys, המהווה את האמצעי העיקרי של ה- SBA לסייע לעסקים קטנים במימון.

הלוואות SBA אקספרס הן הלוואות עסקיות המובטחות על ידי מינהל העסקים הקטנים (SBA) המזרזות החלטות אשראי

התוכנית נוצרה כדי לעזור לבעלי עסקים להשיג הטבות מהלוואות סוכנות אחרות בקצב מואץ. הלוואות SBA אקספרס מציעות החלטות אשראי תוך 24 עד 36 שעות, ואילו הלוואות SBA שאינן הלוואות אקספרס כוללות חיתום SBA, אשר יכול לקחת לפחות חמישה עד עשרה ימי עסקים.

רוב בעלי העסקים הקטנים משתמשים בהלוואות כמו הלוואות אקספרס SBA להשגת מטרות מרובות

הלווים יכולים להשתמש בכסף מהלוואת SBA אקספרס למטרות עסקיות לגיטימיות ביותר, ואין מגבלות שהופכות אותו לגמיש יותר ממקורות מימון אחרים. זו אופציה נהדרת עבור בעלי עסקים שחושבים על זה, אבל לא עבור כולם.

לבעלי עסקים קטנים עם אשראי רע

ישנן אפשרויות מימון אחרות. ישנן חלופות רבות אחרות בהן תוכל להשתמש כדי להשיג מימון אם אתה עסק קטן ללא הלוואת SBA. תוכנית ההלוואה SBA Express מספקת כמה יתרונות לבעלי עסקים קטנים המתקשים לקבל אישור להלוואה קונבנציונאלית.

מתן אשראי של מינהל עסקים קטנים (SBA) מהווה יתרון גדול ליזמים מכיוון שהוא נותן להם גישה לכספים המובטחים על ידי ה- SBA ובתורו ריביות נמוכות יותר לטווח הארוך

ככל שהמלווים מאושרים יותר הם שהממשלה הפדרלית מבטיחה הלוואות, כך המלווים יהיו מוכנים להציע הלוואות SBA לעסקים קטנים. אנו מסבירים את הסוגים השונים של הלוואות SBA, יסודות, דרישות, שיעורי ריבית ועמלות, וכיצד תוכלו להגדיל את הסיכויים לקבל אישור.

ה- SBA לא מלווה כסף ישירות, אלא עובד עם שותפי אשראי כמו בנקים ואיגודי אשראי להלוואות. ב- Affinity Capital אנו מסייעים לעסקים למצוא מגוון רחב של תוכניות וקרנות, כולל תוכנית ההלוואות SBA Express.

בשנה שעברה אישר ה- SBA 60,353 7 א) הלוואות בהיקף כולל של 2.54 מיליארד דולר עם הלוואה מאושרת ממוצעת של 420,000 דולר. תחת מטריית תוכנית ההלוואות 7 (א), הלוואות SBA אקספרס הן הטבה משותפת.

מועמדים להלוואות מינהל עסקים קטנים (SBA) ממתינים לעיתים קרובות חודשים לאישור

יתרון ייחודי שמציעות הלוואות SBA Express על פני הלוואות SBA אחרות הוא תהליך קבלת החלטות מהיר יותר. בעוד שהלוואות SBA אחרות אורכות זמן רב ותהליך האישור יכול לארוך עד שלושה חודשים, הלוואות SBA Express מאפשרות לבעלי עסקים לקבל החלטה ולקבל מימון בפרקי זמן קצרים בהרבה.

מינהל העסקים הקטנים (SBA) מציע תוכנית אשראי אקספרס

כדי להאיץ את תהליך הבדיקה למימון עסקים קטנים. לבעלי עסקים קטנים שמתקשים לזכות במימון בנקאי קונבנציונאלי, תוכנית ההלוואות SBA יכולה לעזור ליזמים להבטיח מימון שאחרת לא היו מקבלים. אם אתה זקוק למימון מיידי לעסק הקטן שלך ודורש זאת במהירות, שקול הלוואה של SBA Express.

אם הכל ילך כשורה

תוכלו להבטיח מימון מהיר יותר באמצעות הלוואת SBA Express. אם יאושר, תוכלו להשתמש בכספים לצורך עיבוד הון, מימון מחדש של חוב קיים או הרחבת העסק. בגלל הסבירות הנמוכה להצלחה, עם זאת, לא יכול להיות שכדאי להגיש בקשה להלוואת Sba Express אלא אם כן לעסק שלך יש כספים בריאים ורקורד ארוך.

תוכן עניינים

עוד באתר:

בריאות בלוטת התריס אצל נשים

בריאות בלוטת התריס היא בעיה שמשפיעה באופן לא פרופורציונלי על נשים, כאשר מצבים כמו תת פעילות של בלוטת התריס והיפר-תירואידיזם שכיחים יותר באוכלוסיית הנשים. פוסט

לקריאה »

7xl poker

7xl Poker, פלטפורמת הפוקר המקוון המובילה בישראל, עושה צעדים משמעותיים בסצנת הפוקר הבינלאומית. מאמר זה מתעמק בסיפור ההצלחה של 7xl Poker, התכונות הייחודיות שלו, וההשפעה

לקריאה »
דילוג לתוכן